Gå til innhold
Arkivverket

[#13106] Inger Olsdatter, Stadsbygden S-T


Gjest Olaf  Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Olaf  Hansen

På Familysearch fant jeg Inger f. 28.11.1812, dpt. 6.12.1812. Foreldre var Ole Hendrichsen og Ingeborg Poulsdatter. Finner dem ikke som ektepar i 1801-tellinga.Er det noen som kan hjelpe ?Mvh Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Stadsbygd krk.bok Inger f. 28/11 dpt. 6/12 1812. Foreldre inderst Ole Hendrichsen og Ingeborg Poulsd. Skraastad. Fadd: Beret Skråstad, Kristen Hagemo, Ane og Peder Skråstad og Poul Horsager.Stadsbygd gift 20/1 1811 soldat og ungk. Ole Hendricsen Skråstad og pike Ingeborg Poulsd. Vaalum/Naalum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaf Hansen

Hvilket vidunderlig medium. Takk for hjelpa !Ved å koble Poulsdatter - Poul Horsager og søke på 1801 fant jeg hele familien på gården Horsager.Mvh -Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Aaby

Ingeborg Paulsdatter var tjenestejente hos Paul Jensen Hårsaker i 1801, ikke datter. Ingeborg var yngste datter til Paul Jakobsen og Inger Olsdatter Vårum. Paul og Inger på Vårum var kårfolk i 1801. (Opplysninger etter bygdebøkene til Kristoffer Rein).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaf Hansen

Ja, det oppdaga jeg heldigvis når jeg tok utskrift av tellinga, det går av og til litt fort i svingan når en blir for ivrig...... Jeg fant foreldrene på 1801-tellinga. Har forresten bestillt 2 av bøkene til Kristoffer Rein.-Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.