Gå til innhold
Arkivverket

[#13107] Utvandret fra Trondheim


Gjest Frode Aksnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Frode Aksnes

-------------------------------------------------------------------------------- Frode Aksnes, Verdal, 10.02.2003 13:17 (1) Er det noen sok kan sjekke 1920 tellingen i amerika hvor man finner ;; 1905 minnesota.. bor i Pelican Lake Township , ashby Anius Johnson . Bor sammen med Even K Teisberg Han var da 23 år. Er det noen som kan finne ut noe mer om Anius Johnsen På adressen http-www.genealogy.com får eg 5 treff Det er folketellingen for 1910. Har ikke den selv. Trur det er rett person jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg fikk kun frem Minnesota på den linken....i hvilket county ligger Pelican Lake Township?----------Jeg fant denne på min vei og tok den med siden Anius ikke er det mest vanlige navnet:Montana death index:OLSON , JULIA M, father JOHNSON ANIUS, mother SVINGEN ANNA, died 06 03 1999,age 83, death county CASCADE, residence MONTANA LIBERTY.Ved et søk på genealogy.com finner jeg både Anna og Anius i samme tre, men i en tidligere tidsperiode.---------Denne lå på FamilysearchAnius Johnson Compact Disc #13 Pin #879672 Sex: MMarriage(s): Spouse: Anne Eline Svingen Disc #13 Pin #879673Marriage: Place:Submitter: Lyla L JENSEN 14615 N 37th St Phx, AZ 85032Her kan du bestille en cd med opplysningene, eller bedre skrive til denne Lyle i håp om at han er en nålevende person.-------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg fant ut at det ligger i Grant County. Kan du spesifisere litt bedre når du fant dem i Ashby, her nevner du både 1905, 1910 og 1920. Jeg finner ingen der ved å bla meg gjennom 1910 side for side (19stk), og heller ingen i index 1920.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Aksnes

dette er rett person trur jeg. i 1905 skal han finnes. det fikk eg bekreftet fra amerika. jeg håper at du Nina kan hjelpe meg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Ser at en Anius Johnson den 15. 07. 1909 får utstedt et landpatent i Richland County MT. Behandlet av Miles Citys Land Office. Anne Elines mann?Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Aksnes

Har ordnet så de samkjører de to etterlysningene. Han Sigurd dro til Drayton Valley, Alberta, Canada. Han er ok. Har kontakt med etterkommere, men det er broren Anius....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.