Gå til innhold
Arkivverket

[#13157] Mogens Swendsøn i Pinscher


Gjest terje skrolsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest terje skrolsvik

Kommer nu stadig bort i navnet i Pinscher ved registrering av faddere i NK 1670 åra.Noen som vet hva i Pinscher står for eller hvor det er ? Har nu Mons i Pinscher, Mogens Swendsøn i Pinscher og såmenn PræstKari i Pinscher som faddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Under døypte i NK finn du i 1669 to gonger nytta omgrepet 'i Pinschor'. Den eine gongen er det nok den same Mons som du har.Eg har aldri høyrt det før, men det var nok ein eller annan stad på Nordnes den gongen. Har diverre ikkje tilgang på historiebøker eller lokalleksikon her eg no sit, men skal sjå etter når eg kjem heim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terje skrolsvik

Takk Bjørn. Holder på med eldste kirkebok for NK, og der ser det ut til at presten har slike 'navn' på personer som er faddere ved dåp. Slik og med Maren i muren, Mads Olsen på Stranden. Det har sikkert vert spesielle personligheter i området der ute på Nordnes pynten.Men det kunne jo vært kjekt å få de 'lokalisert'. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Muren er vel greitt, Muralmenningen, og Stranden likeså, ho budde vel ein eller annet stad mellom Muren og Pynten (Stranden).Pinscher (eller helst Pinschor vil eg tru) er det vanskelegare å plassere. Men i eit dødsfall står det at ein mann var funnen død på Nøstet 'af Fischer Mons i Pinschor'. Sidan Mons (truleg Svendson) var fiskar, vil eg tru Pinschor er ein eller annan stad kring Verftet. 'schor' kan jo tyde 'skår'; altså ei trong kløft e.l. Men eg har ikkje funne noko om dette i den bergenske litteratur - så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.