Gå til innhold
Arkivverket

[#13176] Albert Pedersen Fra S Trøndelag til (Ham Lake) MN


Gjest Sigbjørn Sandsmark
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Ja det er rykter innen familien at Albert hadde minst to sønner,også rykter om at Alberten var det svarte får.Ikke mye å feste lit til kansje-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Vet du hvordan det gikk med Bernhard og Esten eller? Søsteren Ingebor og mannen Evjen? Jeg har funnet alle i 1920, hvis du er interessert. Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Jeg har kontakt(julekort) med ett av Esten sine barnebarn i Seattle,og har noe opplysninger om både Bernhard,Ingeborg og hennes familie.Det vil si fødsel datoer og navn på deres barn osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Sigbjørn Sandsmark

Nå i dag har jeg funnet 'min' Albert Martinus f 25 juni 1879 hjemmedøpt av kirkesangeren i Lade sogn i Strindens prestegjeld film NT 43. Uten hjelp fra flinke jenter så hadde jeg ikke funnet han. Har altid i det dumme hodet trodd at min bestefar var yngst,dere fikk meg til å tenke nytt og fant jo Alberten også i FT og utvandrerlister. Kan se ut som om han døde 5 des 1929 i Hennepin MN. Takk skal dere ha! Sig---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.