Gå til innhold
Arkivverket

[#13269] Problemområdet Vågan i Lofoten - Anne Marie Paulsdatter.


Gjest Olaf Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Olaf Hansen

Hennes alder ble, da hun døde i 1867, i kirkebok for Skjervøy, Troms, oppgitt til 78 år.I ft 1801 finner jeg en Ane Maria Poveltr. 6 år fosterdatter hos Anders Andersen, Ulwaag, Gimsøe, Waagen, men er det henne ?I ft 1865 bor hun hos sin sønn Anders Johannesen i Taskeby, Skjervøy, Troms.Anders Johanessen giftet seg i 1853, og alderen oppgis i kirkeboka til 35 år, født i Vågan.Er det noen som kjenner til disse personene og deres aner ?-Olaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håkon Brun

Hei. Du har helt rett, Vågan er et problemområde. Jeg har kikket i skifteprotokollene for å se om jeg kunne finne foreldrene. Det eneste som passer, er vedlagte skifte, men dessverre, her er det ikke oppgitt arvinger: 1795 16/9, Guldvig - Skifte etter Povel Joensen Guldvig Aktiva 23 - 3 - 15 Passiva fallit for regning: 9 - 2 - 6 nyder: 6 - 1 - 13 med vennlig hilsen Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.