Gå til innhold
Arkivverket

[#13295] Utskriftsversjon - kjekt å ha - (temaet som forsvant)


Gjest Nina Møller Nordby
 Del

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg la tidligere inn et tema her i dag som nå er vekk....Hvor tok det veien?Spørsmålet mitt var om det var mulig å få til en utskriftsversjon på brukerforum uten overskrifter og mer komprimert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har vanskar med å forstå at det i dei heile går at tema forsvinn. Såg du det i temalista?Svaret på spørsmålet ditt er elles nei. Grunngjevinga mi er den same som eg har svart på ALLE spørmsål om forandingar i debattforuma: Tilbodet er slik det er. Tida skal brukast til noko betre for alle enn flikka i debattforuma. Beklager.At eg no er litt krass skuldast ikkje at eg har ist interessa for forslag til forbetringar. Me har til og med fått på plass system for å ta vare på gode forslag. Men dei blir ikkje brukte, no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Møller Nordby

Skjønner det, det var mer et praktisk spørsmål i forhold til papirmengden på noen av temaene. En kan jo komprimere utskriften selv om det ikke er helt det samme.Joda temaet 'Utskriftsversjon - kjekt å ha' så jeg, og mail ble sendt meg 18:25:25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.