Gå til innhold
Arkivverket

[#13314] Foreldre på Voss ca 1753


Gjest Margunn Hylland
 Del

Recommended Posts

Gjest Margunn Hylland

Eg søkjer etter foreldra til Knut Størkson Mølster fødd 1753 på Voss. Ved søk på fødde på Voss, finn eg ein Knut Størkson døypt 1753. Far hans er Størk Lie. Størk finn eg og under vigde på Voss i 1752, brura er enka Ragnhilde Larsdtr Bøe. Sjølv om garden var feil, tenkte eg at desse kunne passa som foreldre, men i Vossaboki står det at Størk og Ragnhild døydde barnlause. Så spørsmålet er om dette er dei rette foreldra, eller om eg er heilt på villspor??? mvh margunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Britt D. Hjeltnes

Er det grenadier Knut Størksen Mølster g. 1779 m. enka Rannveig Knutsdr. Rene du er på jakt etter ? I Vossaboki IV s. 243 finnes han under gården Græe.Jeg har gått gjennom en avskrift av kirkebøkene på Voss og fant kun en som kan passe.Denne Knut Størksen er født 1747 , foreldre er Størk Knutsen Kvitne, viet 1742 med Sigrid Sjursdotter Seim.Barn :Guro f. 1743 , KvitneSynneve f. 1745 , GjæreKnut f. 1747 , SeimMagli f. 1749 , RongSjur f. 1755 , SeimSjur f. 1757 , SeimRagna f. 1760 , Rogne.Som du ser har de flyttet mye.Knut Størksen blir konfirmert 1769 og er da tjener på Græe. Han dør 1825 på Græe , er da 72 år gammel , vilkårsmann.Kvitno ( Bordalen ) Vossaboki b. IV s. 326 : Der er nevnt en Styrk f. 1724 , d. 1746, sønn av Knut Haldorsen, f. 1685 og g. 1. i 1715 m. Synneva Monsdr. Det kan være han som er far til Knut. Det må være samme Styrk som er husmann på Seim ( Viki ) og får sonen Knut i 1747.Vossaboki IV s. 558.Størk Mikkelsen Lie og Ragnhild Larsdatter Bøe hadde ingen barn .Mvh. Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margunn Hylland

Tusen takk Britt!!! Det er grenaderen sine foreldre eg er på jakt etter. Men det kan då ikkje vera rett at Styrk dør 1746, sidan dei fleste borna er fødd seinare? Knut er min tipp-tipp oldefar og har lenge vore eit problem, sidan eg ikkje har funne han nokon stad i Vossabøkene. mvh Margunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt D. Hjeltnes

Beklager feilskriving av dødsår for Styrk. Det er kanskje han som dør som husmann på Rogne :Wangs Sogn Dom: XVIta post Trinit: Størk Knudsen Rognehoug m 62 aar 1783 .Mvh. Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margunn Hylland

Det verkar rimeleg at dette er den rette Størk. Det einaste som no ikkje stemmer er at Knut er 72 år når han dør på Græe 1825. Det var ut frå den opplysningen eg rekna meg fram til at han skulle vera fødd ca 1753. Men 6 år er kanskje innanfor normal feilmargin? mvh Margunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.