Gå til innhold
Arkivverket

[#13315] Folketelling 1801, Porsgrunn.


Gjest Sol Kerry Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Sol Kerry Johannessen

I folketelling for Porsgrunn 1801, gård nr. 26 finner jeg Friderich Olssen Moe, inrullet matros, 48 år, Porsgrunn Østre, og hustru Inger Christensdtr. 42 år, sønn: Ole Friderichsen moe 18 år i styrmand rullen.Jeg ville gjerne vite hvor er gård 26 i Porsgrunn i 1801. 2. spørsmål gjelder vigsel 13.7.1783 i hjemmet: Friderich Olssen Moe og pige Inger Christensdtr. Cav. Christen Jonsen, Halvor Jonsen. Dette er vel hennes far og bror? Kan noen være så snill og fortelle meg mer om disse og har de fler barn enn Ole, han er på tavlen jeg holder på med, men skulle likt og følge disse folkene lenger nedover, dessuten om Ole har søsken, og kan noen fortelle meg om det er hennes hjem det siktes til, for han finner jeg ikke i Porsgrunn, eller så har jeg ikke lett de rette steder. Vil være veldig takknemlig for hjelp.Mvh. SOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.