Gå til innhold
Arkivverket

[#13334] Familien Jacobus i Illinois 1910


Gjest Marius Hellerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Marius Hellerud

Hei!Lurte på om det var noen som kunne forbarme seg over meg :-)I registraturen til genealogy.com ser jeg at en Walter H. Jacobus er registrert i Illinois i folketellingen for 1910.Dette er høyst sannsynlig mannen til min oldemors kusine Ada (Josephine?) Madsen. Paret hadde i hvert fall to barn; Everett James (ca. 1906-1928) og Maryon (ca. 1909-lever visstnok ennå). Adas foreldre var William (Wilhelm) Julius Madsen og hustru Mary (f. Steen?)Dersom noen hadde tid til å gå inn i folketellingen og fortelle meg hva som står å lese der hadde jeg blitt kjempeglad!Med vennlig hilsen Marius Hellerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei Laila!Hadde tenkt du kanskje for én gangs skyld skulle slippe unna jeg, men nei da. Tusen takk! Dette var fine greier. Da er det nok min Ada Josephine Jacobus jeg har funnet død i Florida også tenker jeg. Alderen stemmer fint. Og enda mere sensasjonelt: Min Maryon Joan som i en alder av 94 år fremdeles virker bo i Oregon. Hm... Her må jeg visst HANDLE!!!Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.