Gå til innhold
Arkivverket

[#13433] Hjertelig takk!


Gjest Gry Vibeke Ertvaag
 Del

Recommended Posts

Gjest Gry Vibeke Ertvaag

Vet ikke om noen kommer til å fjerne dette innlegget, men kanskje noen får lest det først!Å logge seg på DA gir meg nøyaktig den samme følelsen som når jeg går inn på et bibliotk hvor som helst i landet. Nemlig at dette er en stor gave! Det er et tilbud til hele befolkningen og det er helt gratis! Når jeg går inn på biblioteket oppleves det like sterkt hver gang, at det finnes et slikt tilbud i Norge, der så å si alt koster noe og som regel for mye....Hvis man får en gave skulle man kankje vite å verdsette den, istedenfor bare å si at man heller ville hatt noe annet.... God søndag fra Gry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Sier meg fullstendig enig med deg Gry Vibeke-:) Dette er et fantastisk hjelpemiddel (hjertelig takk til alle dere som strever med å holde dette ved like) Men det finnes jo alltid de som aldri blir fornøyd da.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Fjellhaug

Jeg slutter meg til dere. Det er herlig å ha et sted der du bare kan logge deg inn og finne folketellinger, utvandrere, kirkebøker og noen å spørre etter hjelp. Det er ren luksus! Takk til alle som driver det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Krongård

jeg og, slutter meg til , det er fantastisk, hvilken hjelpsomhet, vi her opplever. Hertelig takk til alle hjelpere. Med vennlig hilsen Unni Krongård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg tror alle som er innom her vil uten unntak være enige i disse takksigelser til Jan & co om dette som heter Digitalarkivet og forumene som gjør at vi i tillegg kan hjelpe hverandre!Det finnes vel ikke noe maken!!!Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Jeg ønsker bare å bekrefte hva de andre har skrevet. Digitalarkivet er et helt fantastisk hjelpemiddel. Takk til dere som yter så stor innsats.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Ja, dette er et fantastisk forum og jeg slutter meg så absolutt til det som er sagt foran! Hjertelig takk til alle gode hjelpere! Mvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Breistein

Både Bibliotekene og Digitalarkivet er kjempeflotte tilbud.Nå må vi bare sørge for at markedskreftene ikke gjør sitt inntog her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Hertz

Helt enig, Gry. Det er en fornøjelse at arbejde med Digitalarkivet, let at søke i, flot og overskuelig grafik, sikke en luksus at have norske aner at søke efter, når det kan foregå her!Mon ikke mange vil være enige med mig i, at digitalarkivet er stærkt vanedannende.mvh Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torild Øye

Helt enig med Gry og de andre, Digitalarkivet er en stor gave som er sterkt vanedannende. Dagens høydepunkt etter jobb, er kaffe og DA. Stor takk til alle hjelpere. Torild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Hver gang når jeg tenker på innsatsen og kostnadene i sammenheng med registreringsarbeidet, er jeg spesielt takknemlig, fordi jeg ikke er en norsk skattebetaler. Mvh. Barbara Lose

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeanette Kleve

Ja, hva annet kan jeg si enn tusen takk.. Med mine 25 år er jeg ennå ikke helt stø på området, og har fått utrolig mye god hjelp, tips og ideer.. Så enda en gang: TUSEN, TUSEN TAKK! Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.