Gå til innhold
Arkivverket

[#13447] Lege Asbjørn Kalsnes f. 1904 og kone Aslaug - Askim/Trøgstad


Gjest Marit Kvalsvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Kvalsvik

Asbjørn var fødd 17. april 1904. Død 19. juli 1967. Var lege fleire stader i landet, og siste plass i Askim med bustad i Trøgstad. Kona, Aslaug var fødd i 1906. (f. Michelet).Dei hadde eitt (eller fleire ? ) barn, er det nokon som kan fortelje meg fødselsår på barnet/borna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

I 'Studentene fra 1923' opplyser Asbjørn Kalnes ved 25-årsjubileet i 1948 at han hadde en datter, og 1938 er ført til i parantes bak opplysningen. Jeg går ut fra at det er fødselsåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei!Vil tro at 1938 ikke er barnets fødselsår, men snarere det tidspunktet opplysningene som er trykket ble gitt/er ajourførte frem til. Dette er i hvert fall min erfaring med bruk av nevnte bokserie, men det er klart måten man fører dette på kan veksle før/etter en eller annen utgave.Det jeg egentlig skrev for å fortelle var at dersom du går inn i Digitalpensjonatet under Ingjerd van Bruggen og ser på kirkegårdene i Trøgstad, så finner du legeekteparet der. Vil tippe en telefon til kirkekontoret kan gi deg fester etc. Og så kan du jo gå inn på dét navnet i skattelikningene. Eller rett og slett ta kontakt.Dersom du har stor tålmodighet kan jeg sjekke om dødsannonsene stod på trykk i Indre Smaalenenes Avis for deg, men det vil trolig ikke bli før om ganske nøyaktig en måned fra i dag jeg har mulighet til å gjøre dette.Har du undersøkt om slektsboken om Michelet-familien kan være deg til hjelp?Med vennlig hilsen Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Ottesen

Du bør finne legen i verket 'Norges leger', hvorav siste utgave i 5 bind (1996) også har med opplysninger om avdøde leger.Hilsen Odd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Kvalsvik

Takkar for all interesse så langt, men når det gjeld legeboka, så har eg fått andre til å lese i den boka, og der stod det ikkje fødselsår på barnet/barna, men det var der eg fann dei andre opplysningane.Eg er til orientering ikkje i slekt med desse, eg treng datane berre til ei prosjektoppgåve om nokre sanitetskvinner, og der eg har undersøkt kor mange barn dei ulike hadde. Nokre hadde faktisk til 10 born, likevel hadde ei overskot og tid til å engasjere seg i frivillig arbeid!Så eg har tid til å vente ein månad dersom nokon kunne sjå etter i dødsannonsene, for eg har nemleg så mykje anna som eg må finne ut av i samband med denne oppgåva. Så er svært takksam for hjelp til denne eine detaljen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Kvalsvik

Oppgåva er løyst! Eg fekk ein privat mail frå ein som hadde vore innom digitalarkivet og sett etterlysninga mi. Vedkomande gav meg namn og opplysningar slik at eg kunne ta ein telefon og undersøke. . Dei hadde 3 born (jenter) fødd i 1936,1938 og 1943.Så legeboka var ikkje heilt korrekt, når den skreiv at dei hadde berre eitt barn.Takk for hjelpa !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.