Gå til innhold
Arkivverket

[#13513] Slektsforsker på Husøy og Nøtterø?


Gjest Kari Kvil
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Kvil

Min mormor, Alvilde Sofie Magnor,født Eilertsen, hadde en kusine på Husøy utenfor Tønsber. Kusinen het Agnes Nilsen, født Engebretsen. Jeg antar det er 8-10 år siden hun døde, da var hun rundt 90 år. Hun hadde drevet med slektsforskning fra hun var ung. De siste årene hun levde, forsket hun sammen med en nevø, jeg tror han het Engebretsen. Kan noen hjelpe meg med å finne denne nevøen, eller hvor det har blitt av materialet etter tante Agnes. Kari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest John Strøm

Hei Jeg gjorde et søk på hva jeg hadde om din mormor og hennes kusine. Jeg fant at jeg sitter på mange opplysninger om deres forfedre. Du kan kontakte meg på John.Strom@student.nad.no hvis det er intressant. Mvh JohnP. S jeg er meget intressert i eventuelle opplysninger du vil gi om etterkommere av disse da de er etterkommer av en felles forfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.