Gå til innhold
Arkivverket

[#13514] e-mail adresse


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg vet dette ikke er direkte slektsforskning, men da jeg ser at andre også har tatt opp ting litt på siden prøver jeg også.Jeg har fått e-mail fra et ukjent menneske (ikke åpnet den). Avsenderadressen er faktisk MIN egen e-mail adresse (hotmail), og jeg har helt sikkert ikke sendt noen e-mail til meg selv eller andre ang. lap-top.Er det noen som vet hva jeg kan gjøre med dette, eller hvordan det er mulig at slikt kan skje. Jeg har alltid trodd at kun 1 person kunne ha en e-mailadresse. Jeg har prøvet å finne en adresse til Hotmail for å spørre dem, men noen adresse har jeg ikke funnet.Jeg vil bli veldig takknemlig for råd og svar på gammeldags norsk, for jeg er forstår ikke det tekniske eller 'dataspråket'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det finst måtar å bruka ei framande adresse til masseutsending av epost. I dette tilfelle har dei knabba di. Og sidan dei då også har skaffa seg di adresse har dei også sendt til deg. Det er svært så irriterande, men lite du kan gjera med. Mitt råd er å gløyma det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Takk for svaret Jan Oldervoll. Det vil altså si at noen kan misbruke min adresse til å sende ut hva som helst. Det var ikke hyggelige nyheter, men takk igjen for et klart og tydelig svar.Takk for svaret Knut, men det sier meg nok desverre absolutt ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.