Gå til innhold
Arkivverket

[#13538] Lenker som endrer innhold?


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg la inn 1 lenke fra FT 1865 i debatten. Sjekket at den virket får jeg endelig la den inn. Prøvde etterpå også, og da var det ingenting der.La inn ny lenke, sjekket og la den inn. Prøvde etterpå og den var OK. Dagen etter sjekket jeg igjen, og da kom det opp noe helt annet. Hvordan kan dette ha seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Slik må det nok vera. Du legg inn ei lenke til eit landsomfattande søk. Men då er systemet slik at du får lagra mellomresultat på servaren vår. Desse mellomresultata er systemet vårt avhengig av å finna når du søkjer vidare. Men dei har avgrensa levetid. Nokre timar etter at du har gjort eit søk blir plassen du har lagra dine mellomresultat overteken av nokon andre. Og timar etter det av endå nokre andre. Dermed vil ei slik lenke peika i vilden sky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Litt sein i oppfattelsen. Kan jeg da forstå det slik at om jeg går direkte til stedet, f. eks Buskerud og Aal og legger en lenke derfra så virker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det enklaste er at dersom du har ei side der det ikkje finst lenker i det kvite, stroe feltet midt på sida, kan du ta vare på URL og du kan vera sikker på å koma attende til same sida. Elles tenkjer me på korleis me på best mogeleg måte skal ordna dette problemet. Så ein dag, kanskje nær deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.