Gå til innhold
Arkivverket

[#13587] Torkild Torkildson Rud/Torkelsrud (1840-1897) - frå Tuddal (T) eller Austfold??


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Sophia Jensdotter Aasen frå Hafslo (Luster) (1845-1924) utvandra til Amerika i 1861 og gifte seg kring 1870 med:Torkild Torkildson, òg nemnd som Rud eller Torkelsrud. Han skal vera fødd i Noreg 26.11.1840 og døydde i Watonwan Co., MN 3.6.1897.Ein Torkild Torkildson vart døypt i Tuddal (Hjartdal) i Telemark 28.12.1840 som son av Torkild Olson og Gunnhild Halvorsdotter.Gardsnamnet Torkelsrud finst to stader i Austfold, ein i Trøgstad og ein i Eidsberg.Kan noko hjelpa meg med opphavet til 'min' Torkild Torkildson?På førehand hjarteleg takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Aaby

Det finnes ingen som heter Torkild på gården Torkildsrud i Eidsberg omkring 1840, heller ikke på plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Eg vil gjerne få gjenta dette spørsmålet om opphavet til Torkild Torkildson, og eg er særleg oppteken av fleire opplysningar om den Torkild Torkildson som vart døypt i Tuddal i Telemark 28.12.1840.Finst det ei bygdebok for Tuddal som kan hjelpa? Eller nokon med lokalkunnskap?Eg takkar nok ein gong for hjelpi og vonar...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
Gjest Lars E. Øyane

Etter mykje leiting er eg no komen fram til at den Torkild Torkildson som eg leiter etter i Amerika, var fødd på Flugon i Tuddal, Hjartdal 26.11.1840, og han utvandra frå Rinde i Hjartdal i 1862 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5963&idx_id=5963&uid=ny&idx_side=-369>Lenke)Foreldri hans var gardbrukar Torkild Olson på Flugon og Gunnhild Halvorsdotter (Lenke).Vigsli til foreldri var i Sauland 26.12.1824, Torkild Olson Mosebø og Gunnhild Halvorsdoter frå Hitterdal (Heddal) (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Biberg Kristensen

Jeg har ikke så mye å bidra med, men gården Mosebø ligger i Sauland. Jeg har registrert folk fra Mosebø i Solum også.Navnet Gunhild Halvorsdatter er temmelig vanlig i disse traktene, og med mindre det dukker opp et skifte tror jeg du skal få problemer med å identifisere den dama entydig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Biberg Kristensen

Lars, jeg vet ikke om du har sett denne sida: (Lenke). Her er «Torkel Olson Mosebo» ført som nr. 500. Gunhild er omtalt slik: «Torkel married Gunhild Halvorsdotter on 26 Dec 1824 in Sauland, Telemark, Norway. Gunhild was born in 1802 in Sauland, Telemark, Norway. She died in 1874 in Sauland, Telemark, Norway.» Ettersom foreldrene ikke er ført, kan fødselen i Sauland 1802 godt være fiktiv og fødselsåret basert på alderen ved giftermålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.