Gå til innhold
Arkivverket

[#13609] Petra Pettersdtr frå Finnås på Bømlo, fødd i 1889


Gjest Henry Neverdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Henry Neverdal

Eg fekk eit puff - inspirasjon - då eg såg etterlysinga i innlegg 13484 og kor mange som melde seg med opplysingar. Avstanden frå Pedersdtr, fødd i 1884 til Pettersdtr. fødd i 1889, er ikkje stor sjølv om det straks var klart av det ikkje var samanheng.Mi etterlysing gjeld ovannemnde Petra og syskena henner Karl Johan og Karoline, fødd i 1883. Dei var alle oppfostra kring Alsvåg - etter at mora døde tidleg. Er det nokon som ut frå bygdebøker eller andre kjelder - kan sjå kvar det vart av desse tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Bømlo II, s. 107:Alvsvåg nr.127Peter Ivarson Fykse-Lie, Gausdal, f. 1850. G. m. Sissela Hansine Kolbeinsdtr. Alvsvåg, f. 1851.Born: a. Karl Johan, f. 1883. Oppfostra hjå Kristian Fylkesnes. Reiste ut. b. Karoline Marie, f. 1883. Oppfostra hjå Kristian Fylkesnes c. Alvine Josefine, f. 1886. Oppfostra hjå Lars Ådnanes, g. ved Haugesund. d. Nilsine Bertine, f. 1888. Oppfostra hjå Ola Longøyno, Alvsvåg, g. Eivindvik, Sogn. e. Petra Hansine, f. 1889. Oppfostra hjå Ola K. Alvsvåg. Peter budde først ei tid på Alvsvåg der han arbeidde i gruvene. Flytte seinare til Helvikjo og derifrå til Vigsnes på Karmøyno. Sissela døydde tidleg, og borna kom soleis attende til bygda.Skal se om jeg finner noe mer. Er du interessrt i forfedre til Sissela Hanisne deres mor?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Har kikket igjennom Bømlo I, II og III, de er ikke å finne. I FT 1900 finner jeg heller ikke Karoline på Bømlo, Petra og Karl Johan er der hos onklene de vokste opp hos. Finner heller ingen av den blant gravlagde i Bømlo kommune (Finnås, Bremnes og Lykling)De må nok ha reist bort fra Bømlo. De eldste ble jo født på Vigsnæs ved Stavanger, kanskje en ide å sjekke på de kanter?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henry Neverdal

Eg er stadig imponert over å få svar på internett frå heile verden sjølv om det teknisk sett nok er det same som å få ein telefon frå naboen.Eg har - utan å vere særlig aktiv sjølv - lenge regelmessig gått inn på debattforuma og lagt merke til at mange er særs aktive. Du Kjellaug har aner frå Gulen - der eg er oppvaksen - og eg har lagt merke til at du er godt orientert om forholda der.Som eg skreiv vart eg litt inspirert av namnelikskapen med eit anna spørsmål. Eg skreiv ikkje det i stad, men desse er søskena til bestemor mi, Berentine (Nilsine Bertine. Ho vart langt over 90 år og er gravlagd på Karmøy - tilfeldigvis ikkje langt fram der ho vart fødd på Vigsnes. Det var søstera Josefine som flytte dit først. Men dei andre søskena er det ingen som veit kvar vart av.Eg har elles relativ god oversikt over forfedrane til Sissela og Petter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heiberg

Hei, Henry! Tenkte jeg bare skulle fortelle at jeg etterlyste Petra med nevnte innlegg. Fikk flotte svar blandt annet fra Kjellaug R. Petit og Harald Westerheim. Disse svarene resulterte i at jeg pr telefon fikk snakke med slekt som kjente min oldemor Petra. Min familie fikk svar på en 103 år gammel gåte, og jeg er veldig glad for at Kjellaug og Harald tok seg tid til å svare ! Uten dem hadde ting tatt veldig mye lengre tid! Lykke til videre! Med ønske om en god natt fra Hanne Mauseth Heiberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Til Henry: Joda, jeg har aner i Gulen. Min farfar, Hans Johan Rutledal, var fra Gulen. Jeg har fremdeles 3-menninger der oppe i traktene, men har svært lite kontakt med dem - de er ikke særlig interessert i slektsforsking, dessverre-:Når det gjelder din bestemors søsken, så må de da finnes et sted. Har du prøvd deg på no.fritid.slektsforsking sine to grupper? Som sagt, ser det ut for at Karoline alt var reist fra Bømlo i 1900. Kanskje FT 1910 vil gi deg et svar.Til Hanne : du er klar over at det ikke er samme Petra, ikke sant?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Henry, har du sett at det er en Karoline Marie Pederdstr f. 1883 som blir gift i 1908 i Bergen? Riktig nok står det Strutshamn som fødested, men man kan aldri vite. Fødselsåret stemmer ihvertfall med din Karoline.Lenkemvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Karoline Marie, f. 2110 1883 i Strusshamn, var dotter av Peder Olsen Kraakaas og Rakel Pedersdotter. Så det er nok ikkje henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Arne Eikås

Jeg kom litt tilfeldig over disse innleggene fra mars 2003. Har i omtrent en måned vært klar over at Sissela Hansine Kolbeinsdatter Alvsvåg er min oldemor. Min bestemor, Antonie Karoline Antonsdatter f. i Bergen 10.6.1880 og døpt 4.7.1880 i Sandvikskirken, som 'uekte barn' har oppgitt som foreldre Hansine Kolbeinsdatter og Anton Pedersen Strømstad. Først nå i april/mai 2004 har jeg fått vite at min oldemor kommer fra Alvsvåg på Bømlo og er datter av Kolbein Olson Alvsvåg og Malene Ådnesdtr. Alvsvåg.Følgelig er min bestemor halvsøster til Petra Pettersdtr. som dette innlegget handler om, og til Nilsine Bertine, bestemor til Henry Neverdal.Antonie Karoline ble oppfostret på gårdene Blindheim og Birkeland i Åsane, og ble gift i 1903 med Erik Eikås (f.1880) fra nabogården. De fikk 2 barn Einar Eikås (min far) og Anna Eikås. Antonia Karolina døde på Eikås 22.3.1947, og ble gravlagd på Åsane Kirkegård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henry Neverdal

Til Arne Eikås. Dette var interessant. At det slik tilfeldig dukkar opp fleire slektingar. Det er mykje stoff om vår felles slektningar i bygdeboka for Bømlo. Du har kanskje sjekka dette. Slekta kan - ifg bygdeboka førar attende til 1500-talet. Eg har vel og konstatert nolevende slektingar ma i Bergen.Elles kan eg nemne at oldemor, Sissela, nok døydde ca 1890 og ungane vart teke hand om av slekta. Ho var gift med Peter Ivarsson, som kom til Alvsåg og arbeidde i gruvene der før dei flytte til Vigsnæs på Karmøy. Han var uekte barn av ei husmannsdotter i Gausdal. Eg kjenner berre til Josefine i tillegg mot bestemor Berentine. (Dei brukte namn nummer 2). Josefine budde heile tida sør for Haugesund, men hadde ikkje etterkomarar. Bestemor var som ung ma anleggskokke på Stord, Litlabø gruver og trefte der bestefar, Joakim Neverdal. Etter nokre år i Måløy havna dei på hans heimstad i Gulen. Flytte kring 1960 til Haugesund. Dei fekk 10 barn, 9 lever (72 - 91 år).Det er først for 3 - 4 år sida eg fekk ideen å sjå litt på slekta. Det var aldri snakk om dette medan bestemor levde. Grunnen til at eg etterlyste Petra no er at ho skal ha etterkomarar som har vore i kontakt med far. Ho kan ha vore gift Egge. Eg har seinare observert her i Digitalarkivet at Egge-namnet har vore nemnt i samband med gruvene på Stord. Kan ho også ha vore i arbeid der og såleis blitt gift i den familien ?Å grave litt i slekta er litt interessant, men vel ikkje viktig. Eg tek det fram av og til. Har du interesse av opplysningar eg kan ha så ta kontakt på internett, henry.neverdal@c2i.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.