Gå til innhold
Arkivverket

[#13650] Peder Olsen(Dyrstad?) f. i N-Tr. i 1877, gift i Oslo 1907


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Peder gifta seg med Anna Kaspara Karlsdtr. i 1907.Han(dei?) budde i Deichemsgt.4. Er det mogeleg å finna dei som budde der ca.5 år + - 1907?Alle opplysningar er interessanne!!Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som kan hjelpa med opplysningar her, hadde det vore kjempefint!!!Peder og Anna Kaspara flytta til Danmark i 1908.Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hmmm, sidan det ser dårleg ut med opplysningar her, så er det kanskje nokon som har forslag til kva eg kan gjera sjølv??Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er det heilt umogeleg å finna ut noko her?Eg tek som sagt gjerne imot idear på kva eg kan gjera, visst det er råd!Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg har funne ut at eg må ha fått feil opplysningar ang. gatenamnet, det skal sannsynlegvis vera DEICHMANNSGT.4.Kanskje det no er mogeleg å finna ut av dette??Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for responsen!!Spørsmål er sendt til Byarkivet, og microfilmen frå Jacob Krk. skal eg bestilla imorgon.Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.