Gå til innhold
Arkivverket

[#13719] Census-images og andre bilder på ...lailas.net


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Hei alle sammen! Jeg må rydde på serveren der hjemmesidene mine ligger. Det er nå snart 20 Mb med census-imager ol. så nå må jeg slette!Mandag ved lunsjtider slettes altså alle de imagene som har ligget her i mer enn 2 uker: http://www.lailas.net/lookupLaila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Synes du sa mandag. Har du vært litt kjapp i vendinga? Kommer i allefall ikke innpå. Pehå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei, Laila. Dette er det som kommer opp på den linken du la her: Directory Listing Denied This Virtual Directory does not allow contents to be listed.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Herre på min hatt og høy i dua!Her har jeg lagt ut linker og så videre... tror dere at den linken som ligger med ikkenoe virker til noe???Per Håkon, jeg gidder ikke engang forklare deg, du bør huske hvor bildet ditt ligger, det var Boletta osv... det har en egen adresse...Dere andre....Det jeg snakker om, er at jeg har lagt ut linker til folketellingfiler i forskjellige innlegg. De som vet hva jeg snakker om, skjønner hva jeg mener... L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbara Lose

Håper dette, som gjelder www.lailas.net/flowers.htm, får deg i god humør igjen.Er du fremdeles interessert i å få vite navn på denne blomsterne? Jeg tror bildene viser:1.) Nerium oleander2.) Bougainvillea spec. (benevnt etter oppdageren Louis Antoine Bougainville)Ha en god helg! Barbara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei på dere! Jeg hørtes litt sur ut, men jeg er ikke det :o) Jeg ble bare litt oppgitt.....Altså, det det gjelder, er de censusene jeg har funnet, og lagt ut på mine sider. Disse tar mye plass. Det finnes ikke noen 'forside' til disse, jeg bare legger dem rått ut. F.eks denne, Per Håkon: http://www.lailas.net/lookup/perhaakon1.jpgden er der enda den....Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Kjære deg da Laila - vi er ikke SÅ dumme. Men når du legger ut en LINK og en TIDSFRIST, så må vi kunne anta at det er en oppfordring til oss om å BRUKE linken (slik du la den ut, uten 'forside') og OVERHOLDE tidsfristen, dersom det er noe vi vil kopiere og bevare, f.eks et folketellings- (census-)skjema. Og VI vet jo heller ikke om du har testet ut din egen link eller ei, eller gjort endringer. Derfor trodde vi faktisk vi gjorde deg en tjeneste. Gode venner igjen nå og ingen sure miner? Ha en trivelig helg, Laila!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Nei da, det var egentlig ikke meningen å lage lenke engang skjønner du, så ble det bare sånn.... jaja... Jeg vet da du ikke er dum :o)Jeg har ingen oversikt i det hele tatt over hva som tilhører hvem lenger, det ligger masse der. 79 bildefiler faktisk, noen av dem på over 500 kb. Så, de som vet at jeg har funnet noe for dem, de vet at det ligger der. Jeg mente ikke å fornærme noe.... særlig ikke deg, PeHå! Hvis du vil at Bolette skal ligge lenger, så får du si ifra!Og, PeHå, hvorfor var ikke du på Årsmøtet på onsdag?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Håkon Christiansen

Syk - jeg fikk den mageinfluensaen som går om dagen og har holdt senga de siste dagene. Hadde tenkt å unnskylde meg, men du kom meg i forkjøpet. Jeg tenkte å legge ut noen nyfunne opplysninger om Bolette, så hvis du kunne holde på billedfila litt til ville det vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Nina Møller Nordby

Har du ikke link på din hjemmeside til index for gamle Xania-adresser? Eller husker jeg helt feil om du i det hele tatt hadde en index?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.