Gå til innhold
Arkivverket

[#13731] Overhalla - Sørhøi


Gjest Gurli Heimsbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Gurli Heimsbakk

Hei!Mine tipp oldeforeldre var fra Overhalla gården Sørhøi - er det mye og hente i bygdebøkene her??? Om noen har de kan de ta en titt for meg?? Sørhøi nr 171 Andreas P. f.1825 gm Anne Margrethe Johansdatter f.1822jeg vet av 5 barn - deriblandt min tipp oldemor Anne Amalie f.1856 - På samme gård bodde det som skulle bli Anne A sin mann og mor og stefar : Kasper E. og Elen olsdatter f.1806 tipp oldefar var Ole Edvard Mathiassen f.1850. Jeg er da interrisert i disse to familiene - Er det mye info og hente i Overhalla bøkene eller kan jeg glemme og få lånt disse - takker for all mulig hjelp!!MVH, Gurli Heimsbakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erlend E. Mæhlum

Jeg har boka og kan fortelle at disse familiene er nevnt på side 397 i bind 1, på Sørhøy. Erlend

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anne Hildrum

Anne A er fjernt i slekt med meg. Jeg har at hun fikk en datter i 1874, men er ikke kjent med faren. Er det denne Ole Edvard Mathiassen? Bygdeboka oppgir dessuten kun 3 søsken til Anne A, Johan, Peter og Georg. Hvem er den 4dje? Jeg har endel bakover på moren hennes, men lite på faren. Du kan nå meg direkte på anne.hildrum@chello.noAnne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.