Gå til innhold
Arkivverket

[#13738] Signe Martins., Elverum 1891


Gjest Ola Klefsås
 Del

Recommended Posts

Gjest Ola Klefsås

Er det noen 'der ute' som kan hjelpe meg med følgende?I FT1900 for Vardal står oppført en Signe Martins., f. 1891 i Elverum. Kan noen finne ut hvem som var hennes foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Jeg har ikke funnet Signe i Elverum ( det er kun en Signe f.1891 og det er ikke noe Martin-navn i bildet der ). Dessuten har jeg sett på Hamar, Vang, Furnes, Løten, Romedal og Stange inkl. Ottestad og Tangen.Kanskje noen kunne se på Grue/Hof/Åsnes (mine bøker går bare til rundt 1850 her ) eller Vardal/Gjøvik for å knekke denne nøtten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har prød å finne evt. mor. Lette etter barn av Johannes Hagemann og Lovisa. Jeg fant et barn Hanna dpt. 17/5 1869 Hof Hed. Foreldre: Johannes O. Hageberg og Lovise Stalberg. Men jeg vet ikke om dette er riktige Hageberg. Deres datter kan jo ha blitt født i Sverige. Funnet på Fam.search.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Klefsås

Lovise var f. Stålberg! Takk for bidrag, begge to. Opplysningene i FT 1900 vedr. Signe, er tydeligvis feil. Men Signe er jo datter av en eller annen datter av Hageberg/Stålberg. Og hvem var Martin? Håper noen har en idé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.