Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Åse Killingröd

[#13766] Lars Bertelsen Hauge og Anne Katrine Carlsdatter

Recommended Posts

Guest Åse Killingröd

Dette paret finner jeg ingen steder, Lars kalte seg også Pedersen. Vet ikke når og hvor han døde, men Anne Katrine døde visst på Lillehammer 1882? Er det noen som har opplysninger om dette paret,og kanskje også om hennes neste mann, en Ole Andreas Johannesen,hesteskjærer. Med han fikk hun to barn, Oliver Olsen f.1844 og Marianne Emilie Olsen f.1847. Vet ikke hvor de er født.På forhand takk mvh,Åse K.

Guest Berit Knudsen

På Fam.search fant jeg Mariane Emilie Olsd. dpt. 11/7 1847 Tromsø og Oliver Olsen f.21/6-dpt. 17/7 1844 Lavik SF.

Guest Geir Kamsvaag Berntsen

Fåberg Lillehammer Kj Mini 10 1879-1900 8/13 f.268 nr.12:Død 12.07.1882, begravet 14.07.1882, 'Omstreiferske Anne Kathrine Karlsdatter. Sannentlig ugift.' Født 1799, ukjent fødested, 'midlertidig i Lillehammer', 'Optagen hos Kristians Amts Sygehuus.'

Guest Åse Killingrød

Takk for fine opplysninger, denne dama hadde tre menn i sin tid, og fikk barn med dem alle. 1. Karl Fredrik Guldbrand Bern(Bæhr)f i Ulland, Bergens stift ca 1802 d. rundt 1827. 2 Lars Bertelsen Hauge,som visst kalte seg Pedersen, eller Nystu. 3 Ole Andreas Johannesen(Johansen) Han skulle visst være en del yngre enn henne. Håper på nye opplysninger, men takk for de jeg har fått. mvh, Åse K.

Guest Berit Knudsen

Videre på FS: Foreldre: Lars Bertelsen og Anne Cathrine Carlsd.Jahanna Larsd. dp. 23/11 1834 Aurland SF.Bertel Larsen dp. 29/10 1833 V.Slidre O.Necoline Larsd. dp. 11/1 1831 V.Slidre O.Berthild Larsd. 22/4-2/7 1837 Børsa ST. Kirkebok VRI. Det står kjønn F.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.