Gå til innhold
Arkivverket

[#13766] Lars Bertelsen Hauge og Anne Katrine Carlsdatter


Gjest Åse Killingröd
 Del

Recommended Posts

Gjest Åse Killingröd

Dette paret finner jeg ingen steder, Lars kalte seg også Pedersen. Vet ikke når og hvor han døde, men Anne Katrine døde visst på Lillehammer 1882? Er det noen som har opplysninger om dette paret,og kanskje også om hennes neste mann, en Ole Andreas Johannesen,hesteskjærer. Med han fikk hun to barn, Oliver Olsen f.1844 og Marianne Emilie Olsen f.1847. Vet ikke hvor de er født.På forhand takk mvh,Åse K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

På Fam.search fant jeg Mariane Emilie Olsd. dpt. 11/7 1847 Tromsø og Oliver Olsen f.21/6-dpt. 17/7 1844 Lavik SF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Fåberg Lillehammer Kj Mini 10 1879-1900 8/13 f.268 nr.12:Død 12.07.1882, begravet 14.07.1882, 'Omstreiferske Anne Kathrine Karlsdatter. Sannentlig ugift.' Født 1799, ukjent fødested, 'midlertidig i Lillehammer', 'Optagen hos Kristians Amts Sygehuus.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse Killingrød

Takk for fine opplysninger, denne dama hadde tre menn i sin tid, og fikk barn med dem alle. 1. Karl Fredrik Guldbrand Bern(Bæhr)f i Ulland, Bergens stift ca 1802 d. rundt 1827. 2 Lars Bertelsen Hauge,som visst kalte seg Pedersen, eller Nystu. 3 Ole Andreas Johannesen(Johansen) Han skulle visst være en del yngre enn henne. Håper på nye opplysninger, men takk for de jeg har fått. mvh, Åse K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Videre på FS: Foreldre: Lars Bertelsen og Anne Cathrine Carlsd.Jahanna Larsd. dp. 23/11 1834 Aurland SF.Bertel Larsen dp. 29/10 1833 V.Slidre O.Necoline Larsd. dp. 11/1 1831 V.Slidre O.Berthild Larsd. 22/4-2/7 1837 Børsa ST. Kirkebok VRI. Det står kjønn F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.