Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Solfrid Vestaberg Ormøy

[#13784] Johanne Rognaldsdatter fra Mællingen

Recommended Posts

Guest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg finner Johanne gift 24.06.1844 i Manger med Rasmus Johannesen fra Dalland. Hun står oppført med far Rognald Johannesen og bruds gard er Mællingen. Hvor ligger det? Jeg finner noe i Hammer og i Sund, men dessverre så er det ikke noe døpte der for den perioden jeg søker etter. Johanne skal være født ca. 1815, hun var oppgitt å være 27 når hun giftet seg.Noen som kan hjelpe her? Jeg trenger Johannes fødsels og dåpsdato og hennes foreldre, gjerne også når de er født, gift og død.

Guest Torild Øye

Hei, Dette må vel være far til Johanne i 1801 tellinga, trodde Mællingen var på Radøy, men er ikke sikker. hilsen TorildLenke

Guest Torild Øye

oops, det gikk litt fort første gangen :) her er den: Lenke hilsen Torild

Guest Jennifer Richardson

Solfrid. I see Ragnilda Johannesdotter in this census as a Tieniste folk. What is that? What is Deres born? Thanks Jennifer

Guest Arvid Skogseth

Mellingen er i noverande Radøy kommune, men var før i Lygra sokn i Lindås, så Johanna sin dåp er truleg å finna i kyrkjeboka for Lindås. 'Tienestefolk' means servants, and 'Deres born' Their children.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.