Gå til innhold
Arkivverket

[#13784] Johanne Rognaldsdatter fra Mællingen


Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Jeg finner Johanne gift 24.06.1844 i Manger med Rasmus Johannesen fra Dalland. Hun står oppført med far Rognald Johannesen og bruds gard er Mællingen. Hvor ligger det? Jeg finner noe i Hammer og i Sund, men dessverre så er det ikke noe døpte der for den perioden jeg søker etter. Johanne skal være født ca. 1815, hun var oppgitt å være 27 når hun giftet seg.Noen som kan hjelpe her? Jeg trenger Johannes fødsels og dåpsdato og hennes foreldre, gjerne også når de er født, gift og død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torild Øye

Hei, Dette må vel være far til Johanne i 1801 tellinga, trodde Mællingen var på Radøy, men er ikke sikker. hilsen TorildLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jennifer Richardson

Solfrid. I see Ragnilda Johannesdotter in this census as a Tieniste folk. What is that? What is Deres born? Thanks Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arvid Skogseth

Mellingen er i noverande Radøy kommune, men var før i Lygra sokn i Lindås, så Johanna sin dåp er truleg å finna i kyrkjeboka for Lindås. 'Tienestefolk' means servants, and 'Deres born' Their children.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.