Gå til innhold
Arkivverket

[#13845] Gardspapirer / og Skiftepapirer


Gjest Solveig Hånes
 Del

Recommended Posts

Gjest Solveig Hånes

Eg lurer eg på korleis ein får opplysningar om kjøp av gardar. Peter Paulsen kjøpte Engeset på Grytastranda. Då han og Marthe Frantzdtr. gifta seg i 1832, hadde han adr.Engesæths allereie. Men han var ikkje derifrå ser det ut til. Skal tru kven som eigde garden før? Var det Giske-ætta som eigde Grytastranda før?(tidl. Borgund kom.) Kanskje der er fleire opplysningar om min ættefar Peter og familien i dette papiret? Då Marthe blei enke, gifta ho seg oppatt med Lars Karl Torsson i 1836. Kanskje står det noko av interesse i skiftepapira og? Kanskje opplysningane som står i bygdebøkene for Borgund og Giske( om Engeset på Grytastranda) og Store Myrhol i Bondalen i Hjørundfjord der Marthe kom frå, er henta derifrå? Mvh Solveig Hånes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmarks

Har du gards navn/Nr og bruks Nr kan du be Statsarkivet om kopi fra 'Panteboka' det vil si dagboka til sorenskriveren der står det meste som omhandler eiendomshandel. Samme sted er også skifteprotokollen dersom den er bevart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.