Gå til innhold
Arkivverket

[#13883] Cornelius Hansen fra Moss i Østfold.


Gjest Jorunn Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jorunn Olsen

Ønsker og komme i kontakt med etterkommere av Kornelius Hansen og hustru Andrine Amalie født Pedersen. De giftet seg den 16 Mai 1875 i Moss kirke. De fikk barna Constance, Hun blr gift med en Hans Antonsen i 1898. Hun var født den 22 Aug. 1874 eller 1879.Ellen Marie, f. 1882. Johan Wilhelm,F. 1884. Josef f. 1888.Tvillingene Ruth og Dagny Borghild, f.1896. Er det noen som er i slekt med sisse eller har kjenskap til familien blir jeg glad for og høre fra dere.MVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Olsen

Hei Tor.Ja jeg har denne iformasjonen fra før men jeg er ikke noe flink med pc og data defor har jeg ingen lenker. Er det bare og skrive opp www. adressen?MVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Ja, men enklere dersom du merker adressefeltet (klikk i det) og deretter bruker Rediger/ Kopi og Rediger /Lim inn i innlegget. Hurtigtastene for det samme er Ctrl/C og Ctrl/V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jorunn Olsen

HeiNå har jeg funnet ut at brødrene Johan Wilhem of Josef tokk etternavnet Meyer,de reiste til New York i 1906 og i 1910. Har funnet dem på Ellis Island men nå lurer jeg på om noen kan hjelpe meg og finne dem på folketellingen for New York i 1910 og 1920.Har prøvd Ancestry.com men der må man bla opp penger. Er det noen steder dette er fri? Er det npen som kan hjelpe?MVH. Jorunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.