Gå til innhold
Arkivverket

[#13935] Siri Olsdtr.


Gjest T. Grindheim
 Del

Recommended Posts

Gjest T. Grindheim

Kan noen hjelpe meg å finne foreldrene til Siri Olsdtr. 1751-1832? Hun fikk en datter med Gotskalk Johannesson 1751-1797, som het Siri 1789-1844. Datteren tror jeg vokste opp på Spissøy og ble senere gift med Mikkel Bårdson Totland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Kan du avsløre hvor i Norge disse befant seg? Jeg vet at Totland finnes i Bergen, men er det stedet? Spissøy gidder jeg ikke lete etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

B IV, s. 556: Bruk nr. 2. Gamal skyld: 1/4 1. smør, 1/4 hud.27) Gotskalk Johannesson Spissøy, nedre (nr. 26), f. 1755, d. 1797. G.m. Siri Olsdtr., f. ikr. 1751, d. 1832. Born: a. Johannes, f. 1779, g. Spissøy, nedre (nr. 28). b. Ola, f. 1782. c. Brita, f. 1785. Ho fekk ei dotter, Anna, f. 1817, med Berge S. Li, Sveio. Ho vart seinare g.m. Kristoffer M. Hausbu, Sveio. c. Oline, f. 1794, g.m. Lars N. Lier, Sveio. Ho kom seinare attende til Spøssøyno. Vart spilt og budde i ei stove som fattigstellet åtte. d. Astrid, f. 1788, g.m. Nils S. Li, Sveio. e. Siri, f. 1789, g. Totland (nr. 119). f. Ola, 1. 1791, d. 1800. Gotskalk budde først i Straumøyno til 1792, då han flytte heim og tok over farsbruket. Han var brukar til han døydde. Gotskalk fostra 3 kyr, 4 kviger, 1 kalv og 3 smaler. Nettoeiga i buet hans var 75 rdl. 3 mark og 10 skill. Han hadde bygt hus på bruket, bortsett frå sengjabua og skjåen som han åtte saman med broren.'Det står ikke hvor Siri Olsdtr kom fra. Men jeg skal kikke litt mer.Har du foreldra til Gotskalk? Hvis ikke kan jeg finne del for deg.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

B IV, s. 271 : Her er det som står om dattera, men jeg finner ikke noe om mora dessverre.'119) Mikkel Bårdsson Totland (nr. 118), f. 1796, d. 1882. G.m. 1. Siri Gotsskalksdtr. Spissøy, nedre (nr. 27), f. 1789, d. 1844. Born: a. Bård, f. 1814, g. Aurlebråtet, Totland (nr. 164). b. Abelona, f. 1816, g.m. Torgjer Omundsson Lodden (Bokn ?), b. i Koparvik. c. Kari, f. 1818, g. Totland (nr. 163). d. Siri. f. og d. 1821. e. Sjur, d 1822, g. Totland (nr. 120). f. Siri, f. 1824, g.m. Ola K, Haugsgjerd, Sveio. g. Gotskalk, f. 1827, g. Sakseid, ytre (nr. 28). h. Susanne, f. 1831, d. 1832. i. Mikkel, f. 1832, g.m. Marta Jonasdtr. Sakseid, ytre (nr. 17), b. på Handeland i Kvinnherad. 2. Anna Jansdtr. Sætre (nr. 11), f. 1795, d. 1844. Ho var ekkja etter Klaus J. Notland (nr. 85). Barnlause. 3. Dordi Ådnesdtr., f. i Valestrand ikr. 1814, d. 1878. Barnlause.Mikkel kjøpte halve bruket av mor si i 1811 og var brukar saman med henne til 1826, då ho selde andre helvta og gifte seg oppatt. Mikkel brukte heile bruket til 1836, då sonen Bård kjøpte helvta. Bruket vart delt, og bruka fekk seinare b.nr. 10 og Il. Mikkel var brukar på nr. 10 til han selde i 186 1. Mikkel stod seg heller ringt. Under arbeidet med Røyksundskanalen var det Mikkel og Jens J. Barane som stod for arbeidet.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Gotskalk døde som sagt i 1797 og Hans bror Sjur tok til seg Siri. Abelone og Sjur fikk en sønn som døde liten, du finner dem i FT 1801.LenkeHer finner du og Siri Olsdtr some enke boende hos sin sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T. Grindheim

Tusen takk for hjelpen. Jeg har foreldrene til Gotskalk, men mangler ennå foreldrene til Siri. Foreldrene til Gotskalk heter: Johannes Johannesson (1732-1792). Han står det at var 'innafrå fjordane'. Vet ikke hvor det er. Moren het Astrid sjursdtr. Her vet jeg ikke når hun ble født eller hvor hun var fra. Fint hvis noen kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Finn ikkje Gotskalk Johannesson Spissøy, nedre (nr. 26), f. 1755, d. 1797. G.m. Siri Olsdtr., f. ikr. 1751, d. 1832 under ' Vigde i Finnås 1719-1815 ' (Digitalarkivet).Kan dette tyde at Siri Olsdatter ikkje var frå Finnås? og at dei difor vart vigde ein annan stad? Gotskalk var jo frå Spissøy i Finnaas.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest T. Grindheim

I FamilySearch finner jeg Siri Olsdtr. (1739-1832). Der er hun gift med Godskalk og hans foreldre er oppført. De har også en datter Oline (1794-1874) som er født på Moster. På Siri sitt fødested står det Moster og det samme på hvor hun døde. Så da er fødselsåret ikke tippet riktig i bygdeboka hvis vi kan stole på denne kilden. Takker for all hjelp jeg har fått og hjelpen jeg kanskje får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

I ft. 1801 (sjå lenke over) er Siri Olsdatter oppgitt til å vera 50 år, dvs f. ca.1851 som oppgitt i bygdeboka.Her kan det vel like gjerne vera Family Search som ikkje har heilt rett årstal?mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

I følge bygdeboka for Moster var Johannes Gotskalkson f. 1779 på Åkra i Skånevik (den eldste sonen til Gotskalk Johannesson og Siri Olsdatter). Bygdeboka seier også at Gotskalk bygsla i Straumøyno (under Moster) frå 1785 til 1792 då han tok over farsbruket på Spissøy.Kan dette bety at Gotskalk Johannesson som nygift først budde nokre år i Skånevik (ca.1789-1785), i så fall kva var grunnen til dette? Kan kona Siri Olsdatter ha vore derifrå?Eller er det kanskje dette som er meint med at faren Johannes Johannesson var 'innafrå fjordane', Skånevik kan ma. passa til den beskrivelsen.Ein annan ting eg også fann, var at mannen Gotskalk bygsla jorda frå i Straumøyno heitte Ola Johannesson, beskriven i bygdeboka som 'innafrå fjordane' han også, og omtrent på same alder som Johannes Johannesson. Kan det då vera at Gotskalk bygsla av farbroren i Straumøyno, og at to brødre innafrå fjordane kom utover til Bømlo (Finnås) omtrent samtidig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Marie Skålnes

I bind II av Skåneviksoga, gardar og ættar i Åkra, finn eg følgjande under garden Åkra:Ola Knutsson Åkra kr. 1723-1801 gift 4 gonger, første gong med Brita Knutsdtr. Årtun, d. 1774 Eldste dotter deira var Siri f. på Årtun 1749, Spissøy i Moster, gm. Gotskalk Johannesen. Siri hadde mange heil- og halvsøsken, den siste fødd i 1795.Foreldra til Ola Knutsson Åkra var: Knut Eriksson Åkra, kr. 1691-1759 og Brita Jonsdtr. Bjelland, f. kr. 1683.Far til Brita Jonsdtr, heitte altså Jon, f. kr. 1657, budde på Bjelland i Åkrafjorden og stod seg tåleg bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

På garden Brekke (i nærleiken av Åkragarden) er der ein Johannes Johannesson f. kr. 1731. Det står ingenting om kor det vart av han, så han kan jo ha flytta til Spissøy. Foreldra var Johannes Klausson kr. 1706-1753 og Brita Ingebrigtsdtr frå Åkra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.