Gå til innhold
Arkivverket

[#13967] Rotet side i emigrantlista, Bergen


Gjest N B Macdonald
 Del

Recommended Posts

Gjest N B Macdonald

Eg hjelper ein engelsktalande familie (anar ikkje kor helst dei er...) og har funne ei særs rotut side i emigrantlista, Bergen. Lenke Eg nektar å tru at originalen ser slik ut, eller kva tykkjer du?Etternamn: Reiser til familienYrke: 1890 fFødested: Anna GurineBopel: TrondsenBestemmelsessted: VossPersonen før denne er også noko rotut. Personen etter manglar heilt: mor til barna som følgjer. Mine engelsktalande seier at Marie (Johnsdatter)Mjaaset reiste til Canada in 1913 med sine fem sma barn, og dei to eldste var Jenny og Einar. (Dei reiste neppe åleine. Eg er glad for å sleppe å vere den som hadde tilsyn med dei på den turen.)Vonar at dette kan verte retta på i digitalutgåva.--Nina Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

me veit det er eitt og anna slikt i emigrantprotokollane for Bergen og at dei treng ein gjennomgang. Men me kan ikkje lova at det blir med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N B Macdonald

Takk for greitt svar. Ville berre ha dette på lista dykkar. Rette opplysningane er plusse på for guten Einar i Sogn og Fjordane sin base, og scan av 'daaben' hans (Nykirken i Bergen) er sendt dit. --nbm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.