Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Kjell Mo

[#13982] Født i Bærum 1871 og 1873

Recommended Posts

Gjest Kjell Mo

Søker opplysninger om Karl E. Kristiansen f. 1871 i Bærum og Mathilde B. Kristiansdatter f. 1873 i Bærum. Av FT 1875 for Asker framgår det at de var barn av husmand Kristian A. Kristoffersen f. 1849 i Kristiania og Sofie Engebretsdatter f. 1850 i Bærum. Et tredje barn som står oppført i FT er Karoline Emilie Kristiansdatter f. 1875 i Bærum. Hun var min morfars første kone og døde 1.6.1900 i Kristiania. Jeg mangler opplysninger om de to første barna, og håper på hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjell Mo

Takk for hjelpen Laila. Kan du gi meg tips om å finne eventuell konfirmasjon, vielse og død også?mvh Kjell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Laila N. Christiansen

Dessverre. Men, siden du bor i Oslo, bør du løpe (vel, du behøver ikke løpe da), til Riksarkviet. Der finner du 'alt'.Kirkebøkene for Asker/Bærum finner en del av her http://www.rhd.uit.noLaila

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Andersen

Alt (?) fra RHD er også tilgjengelig hos DA.F.eks. Mathilde Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.