Gå til innhold
Arkivverket

[#14004] Hva har skjedd med vestfold-slekt.no?


Gjest Inger Tysland
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Tysland

Jeg har i to dager forsøktå komme inn på denne siden, men uten hell. Vet noen om det har skjedd noe her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Harald Haug

P.S. Jeg la etterpå merke til at du hadde satt opp 'no' til slutt i adressen istedenfor 'net'. Kan forklaringen ligge her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Tror ikke det, jeg bruker bare Ketils tema nummer. No er feilskrevet i farten.Har akkurat forsøkt igjen, og det skjer ikke noe som helst, (utenom at jeg har lyst til å hyle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Bare å beklage, men jeg kommer ikke inn. Venter så lenge at det kommer opp 'Connection failed'. Siden alt annet virker, er jo dette her snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Vestfold-slekt ser ut til å sette ny besøksrekord i dag takket være dette innlegget. Kommer du fremdeles ikke inn på lista, Inger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Hei Ketil,neiiiii, jeg kommer ikke inn. Tok en tur til RA i dag, men det gikk ikke bra der heller, og det var ikke bare meg. Satt to til med samme håpet som meg, men den gang ei. Det kan altså ikke være min PC som jeg hadde mistanke omKetil, du har gjort en kjempefin innsats med vestfold-slekt. Håper jeg snart kommer meg 'inn igjen'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.