Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Inger Tysland

[#14004] Hva har skjedd med vestfold-slekt.no?

Recommended Posts

Guest Inger Tysland

Jeg har i to dager forsøktå komme inn på denne siden, men uten hell. Vet noen om det har skjedd noe her ?

Guest Jon Harald Haug

Jeg prøvde nettopp, og det gikk helt fint.

Guest Jon Harald Haug

P.S. Jeg la etterpå merke til at du hadde satt opp 'no' til slutt i adressen istedenfor 'net'. Kan forklaringen ligge her?

Guest Inger Tysland

Tror ikke det, jeg bruker bare Ketils tema nummer. No er feilskrevet i farten.Har akkurat forsøkt igjen, og det skjer ikke noe som helst, (utenom at jeg har lyst til å hyle)

Guest Inger Tysland

Bare å beklage, men jeg kommer ikke inn. Venter så lenge at det kommer opp 'Connection failed'. Siden alt annet virker, er jo dette her snodig.

Guest Ketil Firing Hanssen

Vestfold-slekt ser ut til å sette ny besøksrekord i dag takket være dette innlegget. Kommer du fremdeles ikke inn på lista, Inger?

Guest Inger Tysland

Hei Ketil,neiiiii, jeg kommer ikke inn. Tok en tur til RA i dag, men det gikk ikke bra der heller, og det var ikke bare meg. Satt to til med samme håpet som meg, men den gang ei. Det kan altså ikke være min PC som jeg hadde mistanke omKetil, du har gjort en kjempefin innsats med vestfold-slekt. Håper jeg snart kommer meg 'inn igjen'.

Guest Inger Tysland

HURRAAAAA, nå jeg jeg inne igjen; og der har jeg tenkt til å bli en lang stund

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.