Gå til innhold
Arkivverket

[#14040] Söker min släkt i Risör.


Gjest Stefan Eriksson,
 Del

Recommended Posts

Gjest Stefan Eriksson,

Hej ! Jag letar efter barn och barnbarn till Helmy Alice Andersson/Andersen i Risör.Jag har varit i kontakt med Likningskontoret i Kongsvinger,men de lämnar inte ut några uppgifter.Jag hoppas någon här,i detta forum kanske kan hjälpa mej ? Helmy Alice hette Hansson i efternamn innan hon gifte sig.Hon var född 31-05-1902 i Tanums församling i Sverige.Jag tror att hon kom till Risör någon gång på 1930-talet.Hon var gift med någon som hette Andersson/Andersen men jag vet inte om han var Norsk eller Svensk.Helmy Andersen dog i Risör 09-01-1976. Hoppas någon kan hjälpa mej!!!!! Med vänliga hälsningar Stefan Eriksson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigbjørn Sandsmark

Hvorfor ikke ta kontakt med kirkevergen i Risør?Kansje der er noen som har festet/steller graven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Rehn Holm-Johnsen

Rett ditt spørsmål til Kirkevergen Risør Prestegjeld Kirkegt 1 4950 RisørEller telefon 37 15 03 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Stiansen

Hei Stefan!Du har kanskje allerede fått hjelp fra kirkevergen i Risør. Men - jeg tilbyr likevel å gjøre noen små undersøkelser for deg dersom du vil.Jeg kommer fra Risør selv, og har endel kontakter jeg kan spørre der.Gi meg beskjed på min epost dersom du fremdeles trenger hjelp.mvh Øystein Stiansen oysteinstiansen@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Stiansen

Hei Stefan.Jeg har litt informasjon til deg om din slekt i Risør. Dersom du fremdeles er interessert i hjelp fra meg, vennligst gi beskjed.mvh Øystein Stiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.