Gå til innhold
Arkivverket

[#14065] Oppslag i bygdebok fra Stokken (Fitjar ell. Stord), Ho.


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Da har du kanskje mer enn det som Helga sendte til meg? Gudmund Ringsaker? Brita Marie Svensdtr?Og kanskje du og har mer om Ola Gunnarson Steinsland og kona Magella Danielsdtr Imsland?Job Gundersen var morfar til mine barnebarns farmor som bor på R.neset.mvh Kjellaug kelly.petit@wanadoo.fr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Mariann !Kan du sende informasjonen din om Skjold slekta til meg også? Hadde vore kjekt å sett om du har noko som eg ikkje har her. Som sagt det meste av min informasjon kjem frå bygdebøkene frå Skjold som er ganske nye. Har også litt notater og muntleg info frå farmor som levde til ho var over 90(døde i 1987). Ho lika å fortelja frå gamle dagar og budde i nabohuset der eg vaks opp. Td. fortalte ho at ho hugsa fyrste bilen som kom til Haugesund, litt av ei utvikling dei siste 100 åra. (Nei, no spora eg visst litt av frå den eigentlege debatten her).mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Hei Kjellaug.Eg fann vigselsdatoen til Britha Marie Gudmundsdtr. og Valentin Jakobsen idag då eg enno ein gong leita etter oldemor/far sin brudlaupsdag :-)(utan å finna den :-(Iallfall: dei gifta seg 15.11.1889.Venleg helsing Mariann.PS:det andre eg har lova, det kjem kanskje seinare i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Ser at Irene har Lars Eriksson som far til Fartein Larsson Nysæter, men Fartein er f. 1794 og da skulle mora Anna Nilsdtr. kun være 13 år!!! Jeg har Lars Farteinsson som far til Fartein. Han var f.1767 på Nysæter og var gm. Kari Gregoriusdtr. f.1770 Aadland og d. i 1798. Lars giftet seg på nytt 24.11.1799 med Borghild Haagensdtr. Vikanes f.1778. Lars og Borghild er en av forfedrene til kona mi.Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Dette er utdrag fra s.709 i Stord bygdebok under Nysæter: 'Lars Farteinsson, som fekk bygsla noko av Nysæter i 1791, var gift med Kari Gregoriusdtr. Ådland, dotterdottersdtr. til Peder Eriksson, og hadde borni Fartein, f.1794 og Anna f.1796 med henne. Fartein vart gift med Anna Eriksdtr. Valvatna f.1796, og Anna Med Ola Nilsson Nysæter,f.1802, busett Dale. Kari døydde 1798, og Lars gifte seg med Borghild Håkonsdtr. Vikanes f.1778. De hadde borni,1) Håkon f.1800,gm Ingeborg Larsdtr. Mjelkevik, 2)Kari f.1802, 3) Gunhild f.1808,Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei igjen Kjellaug :-)Eg tenkte eg skulle senda deg det eg har(om forfedrane til Kari Jonsdtr. eller kva ho no heitte), men sjølvsagt er eg ikkje god til å finna det innlegget igjen. Eg treng det avdi eg ikkje har den nye e-postadressa di...Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Kjellaug: Forstår eg deg rett i at barneborna dine er i nær familie med Jorunn, Stian, Hans Kåre og Roger som du nemner under 24?Eg kjenner kjenner jo godt til Stangervågsfolket. Dotter mi gjekk 9 år i klasse med Hans Kåre, og nokre år seinare ca. 1 år med Roger. Eg var nær kollega med onkelen deira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Hei igjen Marie; Ja, Jorun er deres farmor (Roger er faren)Dessverre endte ekteskapet til min datter i skilsmisse. Hun bor (og jobber) i Bergen nå. Tre herlige gutter fra ca 6 til 10 1/2 aar.Ellers er Jorunn og jeg seksmenninger. Vi gikk og på skolen sammen i noen år da jeg bodde på den kanten (R. neset)- vi flyttet derfra da jeg gikk i 7. klasse. Du ser jeg er godt kjent på de kanter selv om jeg nå bor langt unna, men jeg har hytte på Rubbestad og der skal vi være i jula-:)Verden er liten, som vi sier....Til Mariann: adr min: kellydotpetitkröllalfanumericabledotfrNå har Johan Arthur sendt meg en hel del, har ikke fått tid til å sjekke alt sammen enda.Mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Innlegg 35:Er det noen som har mellomleddene her? Dvs, Peder Eriksson Aadland og Anna Olsdtr Hagland sine barn og barnebarn?Datterdatter til Peder Eriksson skal så være mor til Kari Gregoriusdtr Aadland (1770- 1798)som igjen var gift med Lars Farteinsson Nysæter (1767-1840).mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Kikket litt paa FS og der finner jeg fölgende barn: Brita ca 1634 ell. 1642 Kari ell Karen ca 1637 ell. 1645 Susanna ca 1651 Otte ca 1630 ell 1636 Erik ca 1632 Oluf ca 1649Kan dette stemme? I så fall vet man noe om deres barn og hvem de giftet seg med?mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Hei igjen, Kjellaug! Ei retting ang. din ekssvigerson. Dotter mi har ikkje gått i klasse med Roger, men ho hadde ein del kontakt med han då dei var tidleg i tenåra, då hennar beste venninne og nabo var klassekamerat av han. Ho seier at ho kjenner verken dotter di eller ho som er saman med Roger no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ikke så rart, min datter bodde ikke mange åra på R.neset. De kjöpte huset til Olga Kristiansen i Stangervågen og bodde der vel en to års tid.Ha en fin helg-:)mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.