Gå til innhold
Arkivverket

[#14120] Elias Fredriksen og Klara Kristine Johannesdatter (Var temaet omsterifere)


Gjest Åse Killingröd
 Del

Recommended Posts

Gjest Åse Killingröd

Ettersom innlegget om disse folka er borte,(jeg kan i allefall ikke finnet det)tar jeg det opp som et nytt tema. Jeg finner i FT 1900 i Sogn og fj. Hafslo kommune? på garden Mohaug: Elias Fredriksen f. 1855 Klara Kristine f.1856 med barna: Johan Fredrik f.1886,Elias f.1891, Laurits Hartmann f1894 og Wilhelmine Elvine f.1898. Elias står som blikkenslager/messingsmed. De har sedvanlig bostad i Aurdal.Videre finner jeg på garden Brandmyr: Johanne Eliassen f.1882, Fredikke Eliassen f. 1879 og Klara Eliassen f. 1890.mvh, Åse K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Hei Åse, se her:Lenkelegg innlegget ditt inn, så kommer det mail til han som startet tråden.Håper alt står bra til! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åse Killingrød

Takk for hjelpen, har fått inn det på rett plass nå. Ellers er allt bare bra, Laila:-)) mvh, Åse K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.