Gå til innhold
Arkivverket

[#14123] Takk, Jan!!!!!!!!!


Gjest Laila N. Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila N. Christiansen

Jeg har lært en ting av din stenging i natt, at dette er din 'baby'. Jeg var ikke klar over at dette er noe du driver helt på privat basis!Takk for at du åpnet igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Hei alle sammen!Jeg kan bare slutte meg til Lailas innlegg. Det er et gedigent arbeide som legges ned med å opperettholde dette forumet, og det betyr veldig mye for mange. Takk!Med vennlig hilsen Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg vil og slutte meg til de som sier takk her.Jeg tror nok at det er mange som egentlig ikke er/var klar over at dette er et frivillig arbeid som Jan driver på privat basis.Hurra for Jan og resten av personalet i Digitalarkivets fora-:)mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er kanskje å gå litt langt å sei at det er min baby. Eg kan gjerne fortelja korleis mi stilling til Digitalarkivet er. Eg får kvart år utbetlat ein sum frå Arkivverket som tilsvarer ca 20% av ein stilling, eller ca 350 timar. For denne summen får Digitalarkivet rett til å bruka dei program som skal til for å driva Digitalarkivet; dei programma de brukar i analysen og i tilegg dei som blir brukt av dei andre hos oss til konvertera databaser i forskjellige format for utleggjing. I tillegg trengst her mykje spesialprogrammering for å få ting til å gå. Eg trur eg trør seia at eg brukar svært mykje meir tid enn eg blir betalt for. Men eg vil leggja til at eg alltid har fått det eg har bedd om og slik sett er eg godt nøgd. Eg er ikkje på jakt etter meir pengar.Debattforuma har aldri vore definert som del av pakken Arkivverket får frå meg. Eg la det ut på eit tidspunkt då eg fekk utruleg mykje epost frå brukarar som eg synest eg måtte svara på; opptil 50 kvar dag. I første omgang vart det først og fremst brukt til spørsmål som hadde direkte med DA å gjera, spørsmål som no høyrer heime i arkivforumet. Men så blei det etter kvart meir og meir brukt til reine slektsgranskarspørsmål. Det synest eg er greitt og bra. De har sikkert oppdaga at eg les mykje av det de skriv, og med stor glede.Slik eg ser det er debattforuma DA sine forum, og me blir i fellesskap samde om korleis ting skal gjerast. Men i debattforuma har eg, slik eg ser det, større innflytelse enn dei andre, rett og slett fordi programvara som driv det er mi og mi alleine. Det gjeld i og for seg også dei andre programma. Men her har eg inngått ein avtale med Arkivverket som gjer at dei har rett til å bruka desse programma. Derfor kunne eg ikkje berre slå av Digitalarkivet. Det trur eg elles også Digitalarkivet knapt kunne gjera. Digitalarkivet er ei offentleg teneste. Det er ikkje debattforuma på same måten. Om de ser etter er korkje løva, Arkivverket eller Digitalarkivet nemnt der, på nokon anna måte enn at det er spørsmål som gjeld Digitalarkivet som er hovudområdet for foruma. Eg er klar over at grensa er ugrei både mellom DA og foruma og mellom DA og meg sjølv som privatperson. Men lat oss då kanskje sei at det slik at det ikkje er noko ugreie mellom meg som betalt for å gjera eit arbeid i Digitalarkivet og meg som privatperson; i begge rollene er eg interessert i at DA skal vera så bra som mogeleg og også at debattforuma skal vera så nyttige som mogeleg for flest mogeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Margrete Gilhuus

Slenger meg på og takker Jan jeg også! Da jeg klikket på debatforumet her og kom rett inn ble jeg så glad...så glad! :-)Og nå håper jeg at vi alle her ikke tar dette forumet og ikke minst Jan`s arbeide for gitt :-) Og at vi er greie mot hverandre...nye som *gamle* brukere. Ante ikke hvor avhengig jeg har blitt av dette forumet jeg....før jeg fikk tårer i øynene av glede over at det var åpent igjen :-) Nesten flaut a gitt...at store jenta skulle bli så rørt....*snufs* :-))))Mvh Anne M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Vil også rette en kjempestor takk til Jan for det enorme arbeidet som han legger ned i disse forumene. Har vært bruker av disse forumene fra da de så dagens lys og mange av mine 'problembarn' har blitt løst ved innlegg i debattforumet, så jeg må vel kunne si at jeg er blitt 'avhengig' av forumene for å komme videre i min granskning av slekten.Klem fra Solfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

Når Jan har drevet dette som et privat prosjekt, kan han selvfølgelig skalte og valte med Brukerforum som han vil.Selv er jeg for åpenhet - og bryr meg ikke om det kommer innlegg om religion eller politikk. Hadde håpet Jan hadde hatt ei mer fandinvolsk innstilling til å drite i urettferdig kritikk eller møte kritikken med argumenter. Ikke reagere som en toåring i sandkassa som trekker lekene inn til seg - mine leker.Er heller ikke særlig lysten på å pisse Jan oppetter ryggen. Føler ubehag ved logring og smisking. Når Jan har åpnet brukerforumet igjen, håper jeg han åpner det med ei anna innstilling enn den som Bush og Saddam står for - den som ikke er med meg er mot meg. La de hundre blomster blomstre - litt ugress går det godt an å leve med.Håper prisen på nyåpninga ikke blir at man må krype av frykt for å såre den som til enhver tid administrerer tjenesta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur Arild skal ta det heilt med ro. For det første er eg immun mot smisking og for det andre ber eg han leggja merke til at forumet ikkje vart stengt fordi nokon kom med eit innlegg eg ikkje likte, men fordi dei tydleg ikkje aksepterte at eg ikkje ville sensurera (rett nok meg sjølv). Eg godtek svært så gjerne at folk har ei motsett meining enn meg sjølv, og dei må gjerne leggja dei fram. Eg vart elles ikkje det minste såra og eg møtte innvendinga med argument (som ikkje hjelpte). Eg ber også om at det vert respektert at det er me som redigerer forumet. Og du kan ikkje påstå noko anna enn at me er ekstremt liberale i dette arbeidet. Alle kjem til, med alle meiningar. At eg så slo av eit av foruma i 10-11 timar for visa 'makta' mi synest eg kanskje ikkje tilhøyrer dei store tinga her i verda. Legg og merke til at den diskusjonen eg ikkje likte, som du sei, vart flytta frå det forumet som vart lukka til eit ope forum, sjølsagt fordi eg ikkje ville stogga diskusjonen om temaet. Det ville vera atskillig verre om eg plukka bort innlegg eg ikkje likte, eller i og for seg ALLE innlegg frå personar eg ikkje likte. Korkje eg eller andre i DA har gjort det. Difor synest eg at samnlikninga med Bush og Saddam blir noko søkt. Det kan du gjera den dagen eg børjar sensurera. Det blir nok ei stund å venta.At du synest eg oppfører meg so ein toåring synest eg er berre er søtt. Eg er komen i den aldren då eg må rekna med å børja gå i barndommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kan eg spørja kva for ei stenging det er snakk om? Eg ser at nyhetslinken frå Bagdad er borte, er det den stenginga?Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Granly

Hei.Jeg liker dette forumet veldig godt og har kost meg med mange av debattene, ikke minst de vedr. riktig gamle dager. Jeg har også fått mye hjelp. Faktisk har jeg fått mere hjelp vedr. Sverige enn hos 'anbytarforum'. Hvis alle følger normal oppførsel så går vel dette bra. Og så tolererer vi at noe 'driter på draget' av og til. Takk Jan for at du har lagd dette forumet. Takk for den innsatsen du legger ned her. Takk for at du ikke sensurerer slik som enkelte andre kjente personer ønsker å gjøre.mvh 2re

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Marianne:Brukarforumet var stengd frå seint i går kveld til i dag morgon. og Bagdad-temaet vart du flytta til arkivforumet, der det enno er. Og grunnen til stenginga finn du også der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for svar! Eg klikka på 'Arkivforum', og skjønar no kva det er snakk om.Triste greier.......Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Kompelien

Til Jan !Takker for svar som gjorde meg roligere med god forhåpning om at takhøyden vil fortsette å være høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Margrete Gilhuus

Hmmm....forstår jeg hr. Kompelien rett når jeg tror han tar oss for smiskere og logrere som *pisser* Jan oppetter ryggen fordi vi er han dypt takknemlig for arbeidet han gjør her?? Har jeg tatt feil så unnskyld meg :-), hvis ikke så sier jeg bare at han ikke bør tillegge oss andre motiver enn det de fleste av oss har!Personlig gidder jeg aldri smiske noen....men er som sagt veldig veldig glad for at dette forumet eksisterer fortsatt!Mvh Anne M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olaug Dreyer

Antagelig er ikke dette et av de emnene som bør fortsette og fortsette i det uendelige,men som de andre her føler jeg også en veldig lyst til å si takk for at denne spalten finnes på nettet og for måten den blir organisert på. Takk, Jan!!!! MVH Olaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Du er unik Jan, det eneste menneske som har fått meg til å måpe og miste talens bruk, begge deler p.g.a 'tenesta er nedlagt' med store fete bokstaver.Godt plassert foran PC'n med litt snop og drikke trykket jeg på det herlige ordet Debatt i går kveld/natt. Jeg kan tenke meg at jeg lignet en fisk på land, gapende etter luft.Som de andre her visste heller ikke jeg at denne siden var din. Jeg koser meg glugg ihjel av dine svar til kreti og pleti, enten de er litt spisse eller 'gosslige'. Mang en samtale har vi ført, du og jeg.Maktmisbrukere og 'smiskere' er noe jeg har liten toleranse for, og du må vel innrømme at å stenge Debattforumet var å gå litt for langt når du har tenkt deg om??? Kunne du ikke heller ha kommet med forklaringen om ditt arbeidsforhold til DA i steden, som du gjorde til slutt??Jeg håper at vi fremdeles får mange, og lange, samtaler også i tiden som kommer (selv om du ikke hører eller leser dem). Brukerforum er en uvurderlig flott side, og takk for at du er til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har tenkt meg om, og det var ikkje å gå for langt. Mi forklaring av tilhøvet til Digitalarkivet var ikkje for å forklara kvifor Debattforumet vart stengt, men kvifor eg kunne gjera det heilt på eiga hand. Eg vil også minna folk på at at det forumet som tek opp Digitalarkivet/Statsarkivet i Bergen sin kommunikasjon med brukararane sine vart halde oppe utan stans. Det var berre forumet som brukarane våre har fått stilt til disposisjon for sin interne debatt, som ikkje inkluderer Arkivverket, som vart stogga. I utgangspunktet er dette noko som er Arkivverket uvedkomande og ein kunne til og med sei at det er misbruk av offentlege midlar.Det synest eg likevel ikkje. Men brukarforum fell ikkje inn uder Arkivverket sitt ansvarsområde, og eg meiner fullt og fast at det er ei teneste me til ei kvar tid har rett til å slutta med utan at nokon har rett til å vera sure for det. Og det er ei teneste me sjølve må få lov å bestemma over. Men bestemma over inneber ikkje sensur. I dette konkrete tilfellet inneber det det motsette; ein del brukarar ville sensurera og eg nekta. Det er vår soleklarre RETT. I tillegg har me PLIKT til å beskytta folk; både forfattarar mot seg sjølve og andre mot forfattarar. I tillegg må me beskytta forumet mot å bli altfor vidt. Eg kunne i og for seg ønskja meg eit forum der eg kunne vera med å diskutera bussar, som eg er svært interssert i. Men sidan det er truleg er eit svært lite mindretal av dei som brukar forumet som deler denne interessa med meg, må eg avstå. For at forumet skal kunna fungera må temaa liggja så nokolunde innanfor det smae interesseunivers. Det er det også vår plikt å sjå til. Når det gjeld Bagdal-temaet synest det i alle høve ikkje å liggja utanfor interesseområdet til brukarane; det er blitt opna 2572 gonger på vel to døger. dermed er det i alle fall ikkje nokon grunn til å stengja det fordi det er uinteressant.Stengjinga skjedde fordi eg ville slå fast prinsippet me går etter ein gong for alle: full fridom under ansvaret. Men ansvar inneber at nokon vaktar og kan gripa inn. Det er oss og ingen andre. Men det vil ikkje sei at ikkje er rom for andre til vera med på dette. Me set stor pris på at folk ytrar seg folk som bryt dei rammene som er sette. Eg sette pris på at nokon gjorde meg merksam på at mitt Bagdad-innlegg kanskje ikkje høyrde heime her. Det er eit ærleg standspunkt som eg ikkje har noko mot, og som sjølsagt førte til at eg måtte tenkja ein gong til om det var slik at det burde bort. Men når det så vart bestemt (av meg; eg har mange hattar) at det skulle stå meiner eg at det burde respekterast og ikkje kranglast på. Når så folk det ikkje gjorde brukte eg den makta eg hadde og stengde forumet i 10 timar. Men enno ein gong slær eg fast at denne makta ikkje har vore og ikkje vil bli brukt til sensur. Den har vore brukt og vil bli brukt til å beskytta einskildmenneske. Den har ikkje, men KAN sjølsagt bli brukt til å beskytta forumet frå å gli ut. Men her er det sjølsagt slik at eitt eller to eller 100 tema som ligg utanfor knapt kan øydeleggja eit forum der det sjølv på eit døger der tenesta har vore ute halve tida er kome inn om knappe 50 nye tema.Dei fleste har forstått dette alltid, men ikkje alle. Men det trur eg dei gjer no. Dermed kan forumet halda fram. Der er det plass til alle, og det er ikkje min baby. Den eig de alle. eg eig berre vogga babyen ligg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Siden brukerforumet har digitalarkivet som domeneadresse og en kommer inn til brukerforumet via en overskrift som lyder 'Digitalarkivets brukerforum', så er det jo slett ikke unaturlig at brukerne har oppfattet - og kommer til å oppfatte brukerforumet som en integrert del av Digitalarkivet.Hvis det forholder seg annerledes, bør dette gjøres tydeligere for brukerne. Ja, meget tydligere.Spørsmål: blir bruken av brukerforumet (treffene, sidevisningene) regnet med i Digitalarkivets statistikk, eller holdt utenfor statistikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.