Gå til innhold
Arkivverket

[#14134] Ny funksjon


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

dovenskapen er mor til framsteget, det veit me alle. Siste dagane har eg som de sikkert har lagt merke til vore ein flittig brukar av debattforuma. det har ført til at eg har klikka meg inn i debattar for å sjå om det har skjedd noko nytt sidan sist. Ofte var det ikkje det. Difor har eg lag det slik at når du i temalista bevegar musa over temanamnet vil, om du har ein rimeleg ny nettlesar(?), starten på siste tema koma opp utan noko form for klikking. Fiffig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

Mulig det ikke funker helt for veldig lange tema? I tema 9835 vises starten på innlegg 31 av totalt 107, og i tema 13454 vises starten på innlegg 57 av totalt 85. (Men på Harald Hårfagre-temaet (1614) virket det som det skulle, så langt tema er kanskje ikke forklaringen likevel.) Uansett: Veldig kjekk funksjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg trodde som deg, Laila, at noe var skjedd med min datamaskin. Oppdaterte Windows i går og sa til meg selv. Ser man det, dette var da hyggelig.Knæsj, som Laila sier-:)mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Det alller fineste med denne knæsje funksjonen, er at man kan se på innholdet i nye debatter uten å måtte åpne! Da ser man med en gang om dette temaet kanskje er noe for 'meg' selvom det ikke står 'mine' ord i temalinja!! Knæsj! Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Knæsj og knæsj, dette ordet har jeg visst aldri brukt før. Må smake på det litt til før jeg opptar det i vokabularet.Men jeg om jeg enn så lenge får lov til å hevde at det var gilt og nyttig i stedet?MH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila N. Christiansen

Det var saft suse en knæsj side, hvor man kan finne rasende festlige uttrykk for både det klinkende klare og det mest hårreisende pølsevev!Helmaks!Eller som min gode venn Lene Lur sier... det var snasent!! (altså: knæsj) Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Garsrud

Hei.Jeg er en helt ny bruker av disse sidene, og trodde selvfølgelig at det alltid hadde vært slike smarte tekstbokser som dukket fram ved piltasten. Veldig fine sider. I dag fant jeg ut at jeg kunne bytte mellom brukarforumet og arkivforumet. Du verden så mye som ligger her og der. Bælfint!Berit Garsrud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette er ikkje eit nytt bidrag til det språklege mangfall; eg skriv bere dette for å kontrollera at eg får epost om at eg har skrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.