Jump to content
Arkivverket
Sign in to follow this  
Guest Sidsel Finbråten

[#14153] Etterlyser foreldre til ekteparet Ole Christiansen og Anne Thorsdtr , Stange

Recommended Posts

Guest Sidsel Finbråten

Min tipp-oldefar Ole Kristiansen var gårdsbestyrer og smed, gift med Anne Thorsdtr Jeg mener Ole er født ca 1826. Deres datter, min oldemor Karen Olsdtr er oppført med Atlungstadeie, så de må kanskje bodd i nærheten av Atlungstad. Håper noen vet noe . Mvh Sidsel.

Guest Berit Knudsen

Fant på FS IGI: Ole Christiansen gift 30/12 1861 Romedal med Anne Thorsdatter.Barn IGI, untatt nr.1: 1) Christian 14/1-21/4 1862 Stange (VRI)...2) Theodor 25/3-12/7 1863 ....3) Anne 15/4-11/6 1865 ....4) Karen 29/6-27/10 1867 ....5) Ole 3/10-31/10 1869... 6) Anders 25/3-9/6 1872...7) guttebarn f. og + 23/2 1878. Alle født/døpt Ottestad.Kan dette være din familie?

Guest Sidsel Finbråten

Tusen takk, Berit. Dette er nok riktig familie. Nå fikk jeg også rekkefølgen i søskenflokken. Kjempeflott ! Mvh Sidsel.

Guest Berit Knudsen

Sidsel husk å sjekke dataene mot kirkebok. Det er ikke sikkert de er helt riktige.

Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.