Gå til innhold
Arkivverket

[#14166] Opplysningar: Ole Jespersen Flatjord & Anne Knutsdotter Søre-Navnløs


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Ole Jespersen Flatjord (eller Sandal) vart gift 1824 m. Anne Knutsdotter Søre-Navnløs. Dette ifølge Breim-boka (som eg berre har fått referert), der det også står at dei var innflytte frå Jølster (med sonen Knud).Er det nokon som har opplysningar om Ole og Anne og deira born? Foreldra til Ole og Anne?Ref. også innlegg 12696.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk Astrid!Andre opplysningar (giftarmål, etc.) er også ønskeleg om nokon skulle sitte på slik info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Ved å bruke foreldresøk (skriv inn foredrenes navn i de riktige rubriker) på Family Search finner du muligvis fire bsrn:Mari, f. 1829 i Gloppen Knud, f. 1825 i Gloppen Marthe Karine, f. 1836 i Førde Daniel, født 1830 i JølsterDet finnes store databaser med kirkebøker for Sogn og Fjordane her i DA og i Fylkesarkivet, men jeg ikke godt kjent der.Noen særlig i slekt i Sogn og FJ. har jeg heller ikke - bortfra fra to - tre som på 1600 - tallet kom fra Innvik og Oppstryn til Røros for å arbeide på Verket.Mvh Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Har høyrt at dei skulle ha ei datter fødd ca. 1828 så det kan nok stemme med det som du har funne i FS (eg er ikkje så kjent med FS...ennå). Skal undersøkde dette vidare.Dei nevnte databasar i DA og Fylkesarkivet kjenner eg til!Takk!M.v.h., Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Family Search er her:LenkeFyller du inn foreldrenes navn, vil de barn jeg nevnte komme opp.Det er helt klart at man bør ta det man finner der med 'en klype salt' og sjekke alle data opp mot kirkebøker.Etter min erfaring er FS et nyttig hjelpemiddel når det gjelder å finne husmenn uten jord, inderster - kort sagt fattigfolk som flyttet mye rundt og som mange (særlig eldre og til og med en del nyutkomne) bygdebøker ikke finner verdt å nevne. Og mange av oss har nok slike aner!Lykke til!Mvh. Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Har søkt etter Anne Knutsdtr. i Family Search og funne et passande alternativ:ANNE KNUDSENChristening: 01 JAN 1796 Helgheim, Sogn Og Fjordane, NorwayParents:Father: KNUD THORESENMother: OLINE NIELSDR I f.t. 1801-telling for 1431 JulsterNordre Bergenhuus Julster Helghiem Navnløs SøreKnud Thoresen Huusbonde 39 Begge i 1ste ægteskab Bonde og grd.beb. MOline Nielsdtr Hans kone 29 Begge i 1ste ægteskab KMarthe Knudsdtr Deres børn 7 Ug. KAnne Knudsdtr Deres børn 5 Ug. KChristie Knudsdtr Deres børn 3 Ug. KThaline Knudsdtr Deres børn 1 KColben Thoresen Tieneste folk 29 Ug. MRachel Jacobsd Tieneste folk 34 Ug. KOline Povelsdtr Tieneste folk 33 Ug. KThore Colbensen Huusb. fader 76 Begge i 1ste ægteskab De har begge levebrød hos sønnen MAnne Knudsdtr Hans kone 73 Begge i 1ste ægteskab De har begge levebrød hos sønnen K Er det nokon son kjenner til desse personane og kan bekrefte at dette er 'korrekt' Anne og hennar foreldre/besteforeldre?Kvar kom Thore Colbensen og Anne Knutsdtr. frå? (besteforeldra til Anne Knutsdtr. Søre-Navnløs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Tore Kolbeinson Veiteberg var son til Kolbein Andersson Leirgrovbakke (ca. 1693-1768) og Mari Jespersdtr Veiteberg (død 1780). Kolbein Andersson var son til Anders Pederson Leirgrovbakke (fødd ca. 1655) og Anne Kolbeinsdtr Fleten. Mari Jespersdtr var dotter av Jesper Olsson Veiteberg (ca. 1651-1741) og Steinvor Antunsdtr Støyva (ca. 1649-1732).Oline Nilsdatter, gift med Knut Toresen, kom frå Lunde og var dotter av Nils Eliassen Lunde (1735-1804) og Marte Olsdatter Kjøsnes.Anne Knutsdatter var frå Øygard (Søre Navnløs).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tusen takk Yngve!Berre for å vere heilt sikker, sidan det er snakk om to Anne Knutsdtr. her. Anne Knutsdtr. frå Øygard reknar eg med er kona til Tore Kolbeinson Veiteberg! Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.