Gå til innhold
Arkivverket

[#14167] Opplysningar om Anders Iversen Brændingsdal


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Anders Iversen Brændingsdal, har iallefall ei dotter; Ingeborg Andersdatter Batalden født på Sætre 21. mars 1848.Ønsker opplysninger om Anders, hans kone®, born og foreldre!Kvar held dei seg i 1865?Ref. også innlegg 12696.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Som nevnt i eit av mine andre innlegg:Søkte etter Ingeborg Andersdtr. viahttp://www.emigration.no/sffbasar/og fødselsoversikten der) og fekk som svar Ingeborg Andersd. Bekken, Lavik, f. 21.3.1848.Foreldra er nevnt som Anders Ivers. Hatlelie (tjener) og Anne Baardd. (dei var ”forlovede”).Reknar med at dette er den samme Anders!Er fortsatt interessert i informasjon om desse personane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Gisle Hersvik

Er det nokon som kan hjelpe meg med fleire opplysningar om Anders og Anne? Kvar dei kom frå, deira foreldre, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk, men dette visste eg...eg berre gløymde å ta det med i innlegget...Det eg er på jakt etter no er kven foreldra til Anders og Anne var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

Et sted måtte jeg jo begynne!Jeg har funnet dette på Familysearch IGI:Anna Baar(sdatter) døpt 14. januar 1821 i Lavik, Sogn og Fjordane.Foreldre: Baar Pedersen og Orlaug Østensdatter.De giftet seg 26. desember 1809 i Lavik.Baar ble født ca 1784 på Myren i Lavik, far: Peder Myren.Orlaug/Orlog ble født ca 1788 på Brekken i Lavik, far: Østen BrekkenAlt dette bør du prøve å få kontrollert i kirkebøkene. Kanskje noen som leser dette kan kontrollere for deg?Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takker så mykje for dine innspel.Da er det truleg dei rette personane du har funne, og som eg har funne via [url="http://www.sffarkiv.no>http://www.sffarkiv.no :Anders Baards. 1810 Baard Peders., Orlaug Østend. BrekkeØsten Baards. 1812 Baard Peders., Orlaug Østend. MyrenJohanes Baards. 1819 Baard Peders., Orlaug Østend. BrekkeAnna Baard. 1821 Baar Peders., Orlaug Østend. Eiken F.t. 1801: Er dette den rette Orlaug (sjølv om ca. fødselsdato ikkje stemmer med FS)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Jeg lurer på om noen av disse folkene har noen forbindelse med Iver Johannesen Brændingsdal f. 1857 i Hyllestad.Er det noen av dere som vet noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Signe Marie Solheim,Er dette den same Iver Johannesen, under garden Kleive, Bøe, Hyllestad? [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f61413&variabel=0&postnr=2450&fulle=true&spraak=n>LenkeI så fall, kva tid kom Brændsdal/Brændingsdal-navnet inn?Det er vel ikkje heilt usannsynleg at far til Iver og Anders Iversen Brændingsdal kan ha noko felles....Den Anders Iversen eg truleg er på jakt etter er vel her under garden Hatlelie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signe Marie Solheim

Ja, altså - lage lenker kan eg ikkje. Og kor det kom ifrå, veit eg ikkje, men då Iver vart døypt, så står faren som Johannes Iversen Brendingsdal. Og det er ganske riktig dei du viser til i 1865.Både Iver og broren Nils flytta seinare til Bergen, og Iver gifta seg med ei av Lars Martin Atlesen sine døtre, ser du. Derfor var eg interessert i han. Han kalla seg Brændingsdal eller Brensdal då. Og etter han og kona Ingeborg Andrea fins nokre av dei få etterkommarane etter Lars Martin. Så eg tenkte at dersom det var nær familie til dei du spurte etter, så kanskje eg kunne få vita meir.Men det ser det ikkje ut til at det er. Så eg trur ikkje hovudet mitt har kapasitet til meir i kveld. Men eg kjem tilbake dersom eg finn ut noko i sommar.... Mvh Signe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Gisle Hersvik

Då byrjar eg å få litt oversikt over dette...Anders Iversen Brændingsdal (1815-1877) kom frå Lia (Hatleli), Bø sokn, Hyllestad og var son til Ivar Olson Nordstrand (f. 1767 el. ca. 1762 (39 år i 1801)). Han dø i 1834 på Hatleli. Ivar var gift 2 gonger, første gong med Eli Ivarsdtr. Lia (f. 1733 (68 år i 1801), d. etter 1801) og gift (etter 1801) m. Magnhild Andersdtr. Haukåsen, f. 1786 Haukaas, d. 1857 Hatleli. Magnhild er mora til Anders.Ein bror til Anders er Johannes Iverss. (1818-1896) som igjen er far til Iver Johannesen Brændingsdal f. 1857 i Hyllestad (som er nevnt i innlegget til Signe). Til Signe: Om du ser dette, kan du sende meg ein email så kan vi utveksle litt info?M.v.h. Gisle (ghersvik@frisurf.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle Nyborg-Christensen

Hei igjen. Jeg ser at du skriver at Anders kom fra Hatleli Hyllestad. Er det det samme som Hatlelid i Lavik eller kan det være en sammenblanding her.? Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Det er Hatleli (eller Lia) i Hyllestad.Bygdebok for Hyllestad nevner under garden Lia (Hatleli), Bø sokn, Hyllestad:Ivar Olson Nordstrand og hans barn er lista opp:a) Oleb) Anders, f. 1815, gift med Ragnhild Johannesdtr.c) Johannes, f. 1818, g. 1854 m. Herdis Mikkelsdtr. Brensdalen, bst. Brensdalen.d) Eli, f. kr. 1809 (fekk garden). Under husmannplassen Kleivane i Brensdalen, Bø sokn, Hyllestad:Haldis Mikalsdtr. Brensdalen, ”Kleive-Haldis”, f. 1826, d. 1905-08. Gift 1854 m. Johannes Ivarson, ”Kleive-Johannes”, Hatleli i Bø sokn, plassmann 1855-96, f. 1818, d. 1896 i Brensdalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edle Nyborg-Christensen

Takk skal du ha, da er den biten på plass. Skal lese en del bygdebøker om disse folkene og se om det dukker opp noe nytt. Har god tilgang på en del av dem her jeg bor. Edle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.