Gå til innhold
Arkivverket

[#17711] Landskapsmålar Westye Andreasson Egeberg, fødd 1838, til Bærum?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Westye Andreasson Egeberg, son av sokneprest Andreas Schaft Egeberg i Hafslo i Sogn, var fødd i Innvik i Nordfjord 6.8.1838.I 1865 finn eg Westye Egeberg som agronom busett på garden Ottersrud i Frogn som paktar, ugift.I 1900 finn eg Westye Egeberg som landskapsmålar busett på Dovre i Bærum. Han er gift med Hagar(!), fødd i Ås 1851, men ingen born er nemnde.Er det nokon der ute som kan kasta ljos over dette paret og lagnaden deira?Eg takkar hjarteleg på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Aaby

Hagar Svendsen, 22 år, f i Enebakk, var husholderske på Ottersrud i FT 1865. Hun er faktisk ført på linja nedafor Westye Egeberg i folketellinga. Alder og fødested stemmer riktig nok ikke med det fru Egeberg oppgir i 1900, men fornavnet er det rette. I tillegg til Hagar Svendsen var det to andre Hagar i FT 1865, begge i Drøbak. Hagar Parr, 10 år, var datter av en skipsreder. Hun kan kanskje ikke utelukkes som fru Egeberg, men det er mindre sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Aas Høiere Landsbruksskoles 3 første Kurser 1859-1865 v/L.P.Nilssen (Kristiania 1914):Egeberg, Westye f. 6/8 1838 i Nordstryn, Nordfjord, styrte sin fars gaard Norderaas i Aas indtil han i 1868 utvandret til Amerika, hvor hani Kansas kjøpte en sektion land, og bygget farm i 1870 giftet han sig med Hagar Rustad fra Aas og drev i mange aar sau-,kreatur- og svinavl indtil han i 1900 (efter farens død) solgte alt, drog hjem og tilbragte sine sidste dager paa villa Borgund ved Holmenkolbanen beskjæftiget med maling etc. Egeberg døde 29/8 1907. Ingen barn. ............ Han gikk Andet kursus på Ås (1861-63)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Dødsdato bekreftes i Aker Dødsfallsprotokoll Hb 0002 1/14 no.373, dødssted og bosted: Slemdal, Vestre Aker. Etterlater enke Hagar Egeberg, ikke barn. Testamente av 5/7 07 forelegges. Bil.: 373/07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Nok ein gong er eg imponert! Hjarteleg takk til Halvor, Sølvi og Geir for flotte opplysningar! Og no finn eg W. Egeberg og kona hans i FT 1880 for Bennington township, Ottawa Co., KS der det òg budde fleire andre emigrantar frå Luster!Då står me att med berre to spørsmål om Westye eller rettare om kona hans:* Identifisera opphavet til Hagar og foreldri hennar?* Og kvar vart det av Hagar etter Westye døydde?Eg vil tru at Westye og Hagar må ha utvandra ilag i 1868 og gifte seg i Kansas, men finn ikkje nokon av dei i utvandringslistene for Christiania.Nok ein gong hjarteleg takk for god hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.