Gå til innhold
Arkivverket

SF Gloppen/Davik m.m.: Ola Amundson Skjerdalsvik/Steinvik, far til Hans Olsson Haus - fleire opplysningar manglar


Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

Eg viser til denne tråden der det viser seg at skiftet etter Ola Amundson Skjerdalsvik i 1745 truleg fastslår identiteten til Hans Olsson Haus som eg har streva mykje med i denne tråden http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=78589&sok=haus&nr=6&antinnlegg=43&startnr=&antall=&spraak=#anker

 

Dette løyser sjølvsagt ut nye spørsmål - kven er Ola Amundson? Andre ekteskapet hans er inngått i 1730, men kven var fyrste kona hans? Og kvar vart det av sonen Gjert Olsson som ved skiftet skal vere busett i Sunnfjord?

 

Det er ført ein Ola Olsson Steinvik i kyrkjeboka for Gloppen, død 21 år gammal i 1733, dette er vel også ein son, men eg kan ikkje sjå at han - og heller ikkje Hans og Gjert - er fødde i Gloppen.

 

Er det nokon som har opplysningar å bidra med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe nytt å melde, kun et spørsmål Aase. Vet du noe om Ole Amundsons alder da han døde i 1745? Jeg ser jo av FamilySearch at der er noen med det navnet døpt i Gloppen rundt 1700, men jeg antar at du har så god oversikt over folket i Gloppen at de er luka ut. Da tenker jeg på Ole døpt 17.01.1701 som sønn av en Amund Christensen og Marte lufsdtr. og den Ole som ble døpt 09.04.1704 med far Amund Jensson.

Jeg antar at det er den samme Amund Jensson som også døpte en sønn Ole 27.12.1695.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola Amundson Mjellem, f. 1701 døydde 1702. Ola Amunfson Skarstein i 1704 ser eg at eg faktisk ikkje har noko på, men om Ola Olsson Steinvik f 1712 er ein son i familien, er dette for ungt. Eg skal sjekke litt likevel.

 

Men om Hans og Gjert begge skal vere myndige i 1745 må dei begge vere fødde før 1724. Knapt nok for ein mann fødd 1704.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jo nå av 1701 tellingen at Omund Jensen på Skarstein har en 4 år gammel sønn Olle. Så spørs det da om han døde og de fikk en ny sønn med samme navn i 1704. Jeg vet ikke hva bygdeboka kan ha å si om familien på Skarstein.

 

Der er ikke mange alternativer i nærheten i 1701. Det er en Ole Amundsson 7 år gammel som oppholdt seg i Nordland men som trolig var fra Rognesvågen i Kinn. Kanskje han kom tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orsak, eg såg ikkje i farten at Amund Skarstein hadde 2 Ola'r. Ingen av dei registrerte døde, så den eldste kan vere ein kandidat. Den du nemner i Nordland høyrest også interessant ut. Det er verd å merkje seg at sonen Gjert er busett i Sunnfjord i 1745 - er det nokon som finn han?

 

Eg har også oversett eit spørsmål frå Rune - alder ved død i 1745. Men eg har ikkje funne Ola Amundson død, har berre skiftet etter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.