Jump to content
Arkivverket

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Hjarteleg takk til Lars J. for tapre freistnadar og fleire interessante innlegg om dette dødsfallet. Diverre ser det ut til at ei ekte dødsannonse manglar heilt, og ingen stadar ser me sjølve dødsstaden nemnd. Men kanskje dukkar det opp einkvan stad...? Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne utfordringi!
  3. Wenche Flatvoll Lømo

Kuraas, Røros --> Nordreisa / Skjervøy - Rydding på Geni.com ?

Det jeg finner mest sannsynlig, er at det er denne Cathrina Larsen som gifter seg i 1801 med Niels Nielsen Nordnæs https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000002443280
  4. Else B. Rustad

Torbo

Til "jarskaveln" Da du registrerte deg, godtok du at brukernavnet skulle være ditt fulle navn...
  5. Jostein Stokke

Torbo

Er det Asle Aslaksen du mener? Det står Kaatarud (Kåtarud) - ref post #9
  6. Vera-Lill H. Pettersen

Tyding av Trefoldighets søndag

Håper noen kan tyde hva presten skrev denne søndagen, i Dagregisteret. Tror jeg har kontroll på den første delen t.o.m. Jordfæstede, men resten ble for vanskelig. SAT, Ministerialprotokoller, klokkerbøker og fødselsregistre - Nord-Trøndelag, 784/L0670: Ministerialbok nr. 784A05, 1860-1876, s. 4 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20050503011282
  7. Bjørn A Løkken

Nåla i høystakken - leiting både i Norge - Migrasjon og i Amerika

Er det noen som kan prøve å finne graven til Einar Evenson på FAG ?
  8. Dødsfallet er innmeldt til Asker og Bærum herredsrett. https://www.digitalarkivet.no/view/15/pa00000000478121
  9. jarskaveln

• jarskaveln
    •   
    • Sven Hjortland

Tack för all hjälp!Söker efter detta för jag har fått en obegriplig DNA match med en av ättlingarna i USA!

10. jarskaveln

Torbo

Jostein Stokke! Tack så mycket för hjälp.Jag kan inte läsa förädrarnas boplats,kan du?Orsaken att jag frågar är en DNA matchning med släktingar i Amerika!
  11. Today
  12. Ei Toril Hannevik har profil om han på Geni.com - der kan det ev legges spørsmål. Vh Jarleif
  13. Det virker som han døde i Asker eller på Rikshospitalet, som de i følge annonsen hadde kontakt med.
  14. Dødsannonsene er der, men under Arne G Hannevik
  15. Finner nekrolog i Aftenposten 30.3.01, men ingen dødsannonse via avisene i Nasjonalbiblioteket. Og nekrolog inneholder ikke det fu etterspør. vh Jarleif
  16. Dødsfallsbasen på DA https://www.digitalarkivet.no/view/387/pc00000003181342
  17. DIS Norges Gravminner: https://www.disnorge.no/gravminner/bilde.php?id=5024199 5024199 Bjørg Frida Lindeflaten 2511 1929 0312 2011 0912 2011 I 01 003 Fred over minnet Vis Midtre Stord
  18. Hjarteleg takk for mange spennande og interessante kommentarar om Øllegaard-namnet! Det er tydeleg vanskeleg å påvisa eit sams opphav for namnet, men det som synest heilt klart, er at Øllegaard Pedersdotter i Kroken, fødd kring 1570, må vera ein innflyttar «av høg byrd», mest truleg frå Danmark eller kanskje frå Schleswig-Holstein. Når det gjeld Morten Larsson i Amla, er det truleg han som har bragt namnet til Amla, og mykje tyder vel på at ogso han har vore danske. MEN det som òg er mogeleg, er at Morten og Guri i Amla har kalla opp dotter deira etter «fru Øllegaard» i Kroken - det var ikkje so langt mellom desse gardane, og dei hadde ganske sikkert «sosial omgong»...! Eg takkar på ny for alle tankar og innspel i denne saki og vonar at det kanskje kan dukka opp endå fleire spennande opplysningar...
  19. Professor Arne Georg Hannevik, fødd i Bergen 15.12.1924, døydde 23.3.2001 på eitt eller anna sjukehus, som busett i Asker. Eg er på leiting etter den nøyaktige dødsstaden hans og vonar at dette kanskje kjem fram i dødsannonsa hans? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  20. Hei, Jeg har sett flere tilfeller der bosted mangler i de transkriberte data fra FT. For eksempel 1891 FT. Jeg har funnet personene ved hjelp av søket, men ser at det mangler all informasjon om bosted. Jeg har da måtte åpne selve FT for der å finne adresse/bosted via huslistene etc. Informasjonen ligger der, men virker som om den ikke er tatt med? Er dette et pågående arbeid med å få på plass dette, eller er det "ferdig" slik det ligger nå? Jeg fant også at det var et helt tellingsdistrikt som manglet transkribering i en FT 1875, Hitra. Er dette også et pågående arbeide, eller er det en feil som skulle vært rapportert inn?
  21. Navnet forekommer også i Salten på 1600-tallet, og sprer seg til Finnmark med en innflytter på 1700-tallet. Se
  22. Eg har i lengre tid freista finna fleire opplysningar om denne jenta frå Stord: Bjørg Frida Lindeflaten, dotter av Finn Haga på garden Haga på Stord, fødd der 25.11.1929. Ho var gift med Sverre Lindeflaten (1935-1988), men dei vart skilde i 1968. Eg har fått opplyst at Bjørg skal vera avlidi, rimelegvis på Stord, 3.12.2011, men finn ikkje namnet hennar korkje i den nye dødsfallsbasen på Digitalarkivet eller hjå DIS-Noreg! Eg kjenner ikkje til om ho gifte seg att. Kan nokon hjelpa meg finna ei dødsannonse eller eventuelt andre opplysningar om Bjørg? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  23. Natt til 9.6.1945 kapitulerte den tyske øverstkommanderende i Norge, General Franz Friedrich Böhme, i form av en skriftlig kapitulasjonsavtale overfor en britisk ekspedisjonsstyre ledet av brigader Richard Hilton. Jeg har ikke funnet denne avtalen noe sted. Kjenner noen ordlyden i denne avtalen, eller har en formening om hvor ordlyden kan finnes?
  24. Per Tore Solheim

Skipskaptein Hans A Johnsen

Tusen takk til dere alle med å finne opplysninger! Jeg tror jeg har det meste nå, også om hans første kone Magda, f. Gjelsteen 1905, som han giftet seg med i Shanghai 1937. Det jeg imidlertid mangler er en dokumentasjon på ekteskapet hun inngikk som enke i Oslo, trolig i 1976, med min mors fetter Birger Enger. Jeg har etterlyst en event. annonse i Aftenposten/Lysingsbladet, uten å få respons.
  25. Bjørn A Løkken

Nåla i høystakken - leiting både i Norge - Migrasjon og i Amerika

Tusen hjertelig takk til dere Randi og Sven ....superflotte greier 🙂
  1. Load more activity
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.