Guest Aase R Sæther #1 Posted April 2, 2003 Berre ein detalj, men nederst på sida i kvart forum står det at redaktøren heiter Yngve Nedebø! Share this post Link to post Share on other sites
Guest Yngve Nedrebø #2 Posted April 2, 2003 Takk for påpekningen!Vi skal nok få det rettet. Jeg har registrert det, men jeg har regnet det blant de mindre problemer i verden. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Jan Oldervoll #3 Posted April 2, 2003 Og no er det retta. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Barbara Lose #4 Posted April 3, 2003 Jeg leser fremdeles at Yngve Nedrebø er ansvarlig redaktør. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Aase R Sæther #5 Posted April 3, 2003 Eg óg, men no har han fått på plass den r-en som mangla i namnet før. Og som før sagt: rett skal vere rett. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Barbara Lose #6 Posted April 3, 2003 Hmm... hadde oversett den manglende bokstaven, beklager! Share this post Link to post Share on other sites