Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#14462] Hvem var faddere til søsknene NORD i Sandefjord? Ca. 1855 - 1868

Recommended Posts

Gjest Nina Møller Nordby

Jeg søker faddere til de 4 Nord barna som ble født i Sandefjord caa. 1855 - 1868:-----1875-telling Sandefjord [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f70706.wc2&variabel=0&postnr=906&fulle=true&spraak=n>Lenke :Emilie Marie gift Nord. Født 1829 i Christiania bosatt i Storgaten 110 a i Sandejord.Mannen heter Anders Nord, er også 29 år og fra Sandefjord.Alle barna født i Sandefjord:Peder Einar født 1855Emil Marius født 1860Anna født 1864,Alf født 1868-----Samme familie i Sandejord 1865

Gjest Hans Mathisen

Fant i full fart nå i kveld disse fadderne:Faddere for Peder Einar: Marie Sophie Evensen, Petra (?) Andrine Nord, Gullik Andersen, Christ. Jørgensen, Sander (?) NordFaddere for Emil Marius: Mdm Maria Zimmerlund, Jfr. Stina Nord, Christian Jørgensen, Skomager, Bundtmager (?) Joh. RænstrømFaddere for Anna: Mdm. Antonette Andresen, Jfr. Hanna Christensen, Maler Joh. Zimmerlund, (uleselig yrkestittel: Tømmer-et-eller annet?) Hans Andresen, (Uleselig ditto) Tellev (pluss uleselig etternavn)Faddere for Alf: Mdm, Mathilde Gulliksen, Jfr. Hanna Olsen, Bager (?) Ole Oftedal, Maler Joh. Zimmerlund, (uleselig yrkestitel) P. AndresenJeg beklager at jeg p.g.a. dårlig tid har måtte gi opp å tyde all skriften, men håper likevel dette kan være til noe hjelp.MVH Hans

• 1 år senere...
Gjest Nina Møller Nordby

......... Husker ikke helt i farta. Skal finne papirene mine og ta en titt der.Se forøvrig temaene 14383 og 8396, de vil gi deg masse info!! Min tipp-tipp oldemor var tante (1/2) til din Anna. Kjenner du til hvor det ble av hennes tante dvs. Hilda Louise Larsen?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.