Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#14555] Bernhard Martin Hansen - Tysfjord, Nordland

Recommended Posts

Gjest Tom Harald Dahl

Søker etter foreldrene til Bernhard Martin Hansen, født 21. mars 1891 i Sommerseth, Tysfjord, Nordland. I 1900 tellingen for Tysfjord er han oppført som fostersønn. Se lenke: LenkeMine muntlige kilder fra slekten er at han skal angivelig være sønn av Hans Henrik Menne Johnsen f. 1870 i Trondheim og Amalie Kristine Martinussen f. 13/9/1864 i Tysfjord.Er det noen som kan bekrefte denne kilden?Bernhard Martin Hansen giftet seg med Helene Antonsen, født 1893 i Tysfjord.

Gjest Tom Harald Dahl

Hei Nina og Knut! Tusen takk for tips!Jeg tillater meg allikevel å spørre om det er noen som har bygdebøker / kopier av ulike utskrifter for Tysfjord som kan gi noe svar over her?Forøvrig ønsker jeg alle en riktig God Påske! :-)mvh Tom Harald

• 10 måneder senere...
Gjest Tom Harald Dahl

Det er nå gått ett år siden jeg satte opp dette sporet. Jeg har fortsatt ikke fått tak i mikrofilen fra biblioteket. :-(Håper det er noen der som sitter med kilder/mikrofiler for Hamarøy/Tysfjord?Denne karens foreldre har og er fortsatt en hard nøtt å knekke! mvh. Tom Harald

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.