Gå til innhold
Arkivverket

[#14771] Martin Julius Johansen, f. 10/4 1867 i Trondheim. I 1915 bosatt Tromsø.

Gjest Turid Didriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest Turid Didriksen

Hei.Martin Johansen er født 10.april 1867 i Trolla av foreldre Anders Johansen og Oline Justd. Vet ikke så mye om han etter at han flyttet hjemmefra. Han var maskinist. Gift med Grete fra Levanger. Først bosatt i Hadsel kommune, der jeg finner familien i 1900. I 1915 bor familien iflg. skiftepapirer etter hans far i Tromsø. Finner at det bodde en maskinist Johansen på St. haugen 5 i Tromsø i 1914. Barn iflg. f.t. 1900 Aslaug f.1895, Gudrun f. 1897 og Johanna f.1900.Kan noen hjelpe meg med opplysninger om denne familien. Det har vært vanskelig å få tak i kirkebøker for både Tromsø og Hadsel for denne perioden. Dersom noen skulle ha opplysninger om hans søsken er jeg også takknemlig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.