Gå til innhold
Arkivverket

[#15048] Noen som ønsker oppslag i en eller annen Østfold kirkebok?

Gjest Torunn Cathrine Ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila Kornstad

Til Torunn. Tusen takk for strevet! Det var en fin tanke å prøve å hjelpe andre, men jeg vet godt at det tar lang tid å finne fram og enda lengre tid å tyde noen ganger!Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn Cathrine Ludvigsen

Jeg håper alle som jeg har prøvd å hjelpe har fått med seg svaret!Jeg forsøker stadig vekk å tyde, Laila, men kanskje noen andre klarer det fortere? Synd at jeg ikke kunne hjelpe deg da.Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor Waler Iversen

Hei Torunn :o)Tusen tusen hjertelig takk for hva du har funnet ut for meg. Kom hjem sent igår etter en liten utenlandstur, og ble kjempeglad da jeg fant svar fra deg. Litt av en jobb du må ha hatt.Jeg er veldig, veldig glad for din hjelp. Stort *Smil* til deg fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Grasto

Torunn: Har du mulighet for å skanne det inn og legge det som en link? Sitter her med alle bøkene for Skjeberg, bare ikke den du er i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn C Ludvigsen

De fleste vil jeg tro? Men Fredrikstad bibliotek har en imponerende samling av kirkebøker fra Østfold. Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carola Kleven

Okey, tusen takk.De har veldig dårlig med kirkebøker og lignende på skjeberg/tune/sarp .. Har vært på skjebergsletten, men å begynne der å lete alene er jo som å lete i en høystakk! [og det er teite åpningtider..]Jeg får kanskje ta en tur til fredrikstad da.... :) Er ute etter skjeberg/ingedal/borge kirkebøker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Gjest Egil Sundelius.

Hei Torunn, løfter dette 'tema' frem, siden nye temaer har et lite utspring fra dette.Mye bra du fant her...hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.