Gjest Einar Lillebye Skrevet Mai 12, 2003 Del Skrevet Mai 12, 2003 Kan noen fortelle meg hvor 'Familysearch' har tatt vegen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Knut Fjogstad Skrevet Mai 12, 2003 Del Skrevet Mai 12, 2003 Den er på vanlig plass.LenkeMvh Knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Einar Lillebye Skrevet Mai 12, 2003 Del Skrevet Mai 12, 2003 Hei!Jeg får feilmelding både på din og alle andre linker! Kanskje det bare er jeg som har problemer?Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Laila N. Christiansen Skrevet Mai 12, 2003 Del Skrevet Mai 12, 2003 Hva slags nettleser bruker du Einar? (hvilken versjon osv). Det er ikke noe i veien med Familysearch! Laila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Einar Lillebye Skrevet Mai 12, 2003 Del Skrevet Mai 12, 2003 Hei!IE 6.0. Forstår at dette ikke er et generelt problem og at jeg må sjekke min PC. Har ingen forklaring bortsatt fra at en liten genealogisk brannmur har sneket seg inn i systemet. Takk for info!Einar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Laila N. Christiansen Skrevet Mai 12, 2003 Del Skrevet Mai 12, 2003 Da bør du nok sjekke brannmuren din, jeg har sett i andre fora at brannmurer kan være til hinder. Særlig visstnok sider med javascript og reklame! Laila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts