Gå til innhold
Arkivverket

[#15258] Hammerfest/Trondenes: Martinus Peder Kjelsberg (12/4/1821 - ?)


Gjest Rune Fergestad
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Fergestad

Martinus Peder Kjelsberg ble i følge udokumenterte opplysninger født 12. april 1821 i Maasø (Hammerfest?) i Finnmark. Han ble gift ca 1846 (vet ikke hvor) med Ane Bergitte Johnsdatter, født 11. juni 1821 på Steinsvik i Løddingen i Nordland. De bodde på gården Lavangen nedre i Trondenes i 1865: Lenke.Jeg har fått oppgitt at Martinus døde på Lavangen i Trondenes i 1866, men jeg har ikke den eksakte datoen. Kan noen hjelpe meg å finne denne datoen? Gjerne også dødstidspunktet for hans kone Ane Johnsdatter, samt dato for giftemål?Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnstein Rønning

FS: Martinus Pedersen gift 2. jan 1848 Lødingen (Tjeldsund) med Ane Bergitte Johansdatter. Martinus var 27 år ved giftemålet og far hans var Peder Olsen. Far til Ane var Johan Andersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Fergestad

Takk Arnstein. Dette må være riktig ektepar. Skal sjekke dette opp mot kirkebøkene.Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.