Gå til innhold
Arkivverket

[#15420] Gård 217b i folketellingen i 1865 Skjeberg?

Gjest Torunn C Ludvigsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Torunn C Ludvigsen

Jeg får opp denne gården når jeg søker på folketellingen i 1865, skjeberg, Østfold. Men får den ikke opp når jeg trykker på linken.. Er den der? Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn C Ludvigsen

Jeg uttrykte meg kanskje litt uklart.. ;=)Jeg søkte etter gårder som begynte på 21..Fikk da bl.a. opp gårdene 217a, 217b og 217c. Jeg fant 217 a og 217c, men ikke 217b. Derfor så lurte jeg på om gård nr 217b manglet, eller om det var en feilskrivning.Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg er framleis forvirra. Eg finn ikkje noko gardar med slik nummer i det heile i Skjeberg i 1865. I kva variabel har du søkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Når vi søker på: Merknad gård: og velger Alle. da kan vi velge bl.a. 217 m.m.Og kun ' 3 gårder kommer opp. hilsen Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Der kom han ja. Det er det vanlege problemet. Ein gard det ikkje bur nokon på er søkbar, men ikkje visbar. Det vil m.a.o. sei at det ikkje bur nokon på 217b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torunn C Ludvigsen

Ok.. Da skjønner jeg det bedre.. Men ettersom nummeret er 217b så da er det en 'egen' gård, men det bor ikke på det stedet akkurat ved folketellingen?Torunn C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.