Gå til innhold
Nasjonalarkivet

[#15586] Marta Ludviksdatter født 1896/1897, Gjøvik

Recommended Posts

Gjest Per Nygård

Har noen mulighet til å gjøre et oppslag i kirkeboka for Gjøvik. Jeg søker etter min farmor Marta / Martha Ludvigsdatter ( Andersen )født 16.11.1896 i følge usikre kilder. I folketellingen for 1900 har jeg funnet ei Marta Ludvigsdatter Andersen, Stjørdal, Nord Trøndelag. Så langt er dette det eneste sporet jeg har å gå etter. Kan noen hjelpe meg med å komme videre?

Gjest Eva Johannessen

Skal en tur på biblioteket til uka, da skal jeg slå opp i kirkeboka for den perioden.Du kan jo legge inn samme etterlysning på www.slektshistorielaget.no Det er adr til Vestoppland Slektshistorielag avd: Gjøvik og Toten. Eva.

Gjest Bjørn Herberg

Matra Ludviksdatter, født 1611.1896 på Gjøvik, døpt 2612-1896 i Gjøvik kirke, foreldre: Ludvik Andersen, f 1865, arbeider, og hustru Marit Finkjelsdatter, f 1868. Viet 2406-1896 i Vardal kirke: Ludvig Andersen, arbeider på Cellulosefabrikken, f 1865 i Værdalen, hvor konfirmert i 1880, sønn av husmann Anders Olsen Hagavold - og Marit Finkjelsdatter Røvang, f 1868 i Vestre Slidre, konfirmert samme sted i 1884, datter av husmann Finkjel Erlandsen Røvang. Forlovere: Chr Aaslund og Chr. Fredriksen. Så har du litt å gå videre på i Verdal og Valdres. Mvh Bjørn.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.